2014-03-24, 07:38
  #1
Bannlyst
Jag älskar Disturbed och har alltid gjort det sedan första gången jag lyssnade på bandet och de har rätt många bra låtar, men jga vill helst nämna Down With The Sickness, Stricken, Deify, Land Of Confusion, Liberate, Remember, The Game och låtar ifrån deras 3 första skivor som jag verkligen tycker om!

Vad tycks om Disturbed?

Det fanns ingen officiell tråd om Disturbed när jag sökte.
Citera
2014-03-24, 07:51
  #2
Medlem
Finolis avatar
Gillade väl en eller två låtar när jag var sisådär 13-14 år, växt ifrån genren helt i princip.
Citera
2014-03-24, 08:30
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Finoli
Gillade väl en eller två låtar när jag var sisådär 13-14 år, växt ifrån genren helt i princip.
Stricken och Down With The Sickness?
Citera
2014-03-24, 08:49
  #4
Medlem
Leijonas avatar
Jag lyssnar på dom nästan dagligen. Har många låtar i min "vardagslista" på Spotify.
Gillar även David's andra projekt - Device.
Citera
2014-11-21, 07:48
  #5
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leijona
Jag lyssnar på dom nästan dagligen. Har många låtar i min "vardagslista" på Spotify.
Gillar även David's andra projekt - Device.
Jag har ett minne av att jag gillade Device med, dock inget jämförbart med Disturbed dock var Disturbeds första 3 album bäst innan Indestructible tycker jag.
Citera
2015-08-19, 15:51
  #6
Bannlyst
ny platta på g kommer nu på fredag den 21/8

http://cdon.se/musik/disturbed/immortalized_%28deluxe_edition%29-34247541

Om ni har deezer finns den ute där redan http://www.deezer.com/album/11020874?utm_source=deezer&utm_content=album-11020874&utm_term=720365041_1439992268&utm_medium= web
Citera
2015-08-20, 04:04
  #7
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
ny platta på g kommer nu på fredag den 21/8

http://cdon.se/musik/disturbed/immortalized_%28deluxe_edition%29-34247541

Om ni har deezer finns den ute där redan http://www.deezer.com/album/11020874?utm_source=deezer&utm_content=album-11020874&utm_term=720365041_1439992268&utm_medium= web
The VengeFul Ones är Disturbeds bästa låt sedan Stricken och den tiden de gjorde väldigt bra musik.
Citera
2015-08-20, 06:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borjeboy
ny platta på g kommer nu på fredag den 21/8

http://cdon.se/musik/disturbed/immortalized_%28deluxe_edition%29-34247541

Om ni har deezer finns den ute där redan http://www.deezer.com/album/11020874?utm_source=deezer&utm_content=album-11020874&utm_term=720365041_1439992268&utm_medium= web
Plattans 16-låtarsversion har läckt ut på nätet för en dryg vecka sedan...
Citera
2015-08-21, 11:31
  #9
Medlem
Nya plattan är riktigt bra! Riktigt tung!

Skönt att dem är tillbaka.
Citera
2017-01-05, 16:31
  #10
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Bk7RVw3I8eg

För sjukt jävla bra.
Citera
2018-11-12, 14:39
  #11
Bannlyst
Vad tycker ni om skivan Evolution? Låter helt okej.
Citera
2026-06-09, 22:59
  #12
Medlem
Sutaren88s avatar
Rätt cringe band. Deras popularitet är ju helt ofattbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in