2014-03-24, 01:13
Medlem
Min sambo är gravid med vårat sjätte barn, ändå vill hon behålla barnet, själv anser jag att det vore bra att låta adopterade bort honom inom släkten. Jag är är medveten att mina affärer gott i stöppet, och att mitt slott är nåt som mina kära "släktingar" kommer lägga beslag på.Det känns dom nära att jag slätt är utesluten ur familjen, har varken pengar eller det som behövs.
Kan titeln friherre/baron hjälpa mig, kanske riddarhud.
Det är väldigt fel att man idag kan behandlad så illa idagens samhälle, jag som är friheter borde inte behandlas som vanligt folk,, man mår illa att det finns så många tycker att det inte betyder någon att vars adlig.
Klart adeln är bättre än övriga bleka svenskar.
Citera
2014-03-24, 01:21
Medlem
kahnaras avatar
Va har du för tattar efternamn låter mer åt det hållet när man måste skicka vidare en unge till släkten
Citera
2014-03-24, 05:31
Medlem
Vad sjutton är det du vill diskutera egentligen? Adoptera bort barn eller hur du behandlas?
Citera
2014-03-24, 12:45
Medlem
provocative77s avatar
Att adoptera bort inom släkten kan du nog glömma. De gör en bedömning efter vad som är bäst för barnet o sedan kan det hamna i en samekåta i yttersta Lappland.
Kan detta vara något för dig inför framtiden? http://www.strandkliniken.se/urologi_vasektomi.asp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in