2014-03-22, 21:26
Medlem
maindas avatar
Har en ask här med 30 imovane med 5.0 i styrka...om jag tar de alla tillsammans med vin, blir det ett lyckat självmord då?

vill inte bli återuppväckt...jag har vetat länge att jag vill ta mitt liv.
Citera
2014-03-22, 21:29
Medlem
MrSvarts avatar
Nej. Du lär inte dö. Risken finns men den är liten.

Mest troligt är att du vaknar imorgon med minnesförlust o har gjort en jävla massa saker som inte är så roligt att ta konsekvenserna över.

Men ta 2-5st med ett glas vin o njut av ångestfriheten de ger ist.

Gå med i ett 12stegsprogram eller skaffa dig kbt när du vill förbättra din livskvalite.
Citera
2014-03-22, 21:33
Medlem
MentalIstids avatar
Man kan ändra sig, tro mig!
Citera
2014-03-22, 22:05
Medlem
sgeddingagglis avatar
Nä, det blir inget självmord alls av det, varken lyckat eller misslyckat. Du kommer vakna i morgon eftermiddag med en Satans huvudvärk. Softa på en fyra fem stycken i taget i stället och häng lite på Flashback i stället. Ta dig nån klunk vin emellanåt så får du kanske lite.....ja, det vete fan vad du får, men, trevligare än att försöka ta livet av sig med något som inte går att ta livet av sig med.

Och så tänk inte så jävla mycket eller vad du nu gör för mycket av
Citera
2014-03-22, 22:14
Medlem
sgeddingagglis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Nej. Du lär inte dö. Risken finns men den är liten.

Mest troligt är att du vaknar imorgon med minnesförlust o har gjort en jävla massa saker som inte är så roligt att ta konsekvenserna över.

Men ta 2-5st med ett glas vin o njut av ångestfriheten de ger ist.

Gå med i ett 12stegsprogram eller skaffa dig kbt när du vill förbättra din livskvalite.

Nej för helvete. Jag är helt jävla allergisk mot 12-stegsprogram och allt som det minsta lilla liknar allt sånt. Ja, jag vet, det är jag, det, men alla borde vara lika allergiska som jag mot sånt. Religiöst sektliknande, hjärntvättande självömk.... ja det är vad jag tycker. Inga 12stegsprg.
Citera
2014-03-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainda
vill inte bli återuppväckt...jag har vetat länge att jag vill ta mitt liv.

Hur länge har du vetat det?
Citera
2014-03-22, 23:18
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgeddingaggli
Nej för helvete. Jag är helt jävla allergisk mot 12-stegsprogram och allt som det minsta lilla liknar allt sånt. Ja, jag vet, det är jag, det, men alla borde vara lika allergiska som jag mot sånt. Religiöst sektliknande, hjärntvättande självömk.... ja det är vad jag tycker. Inga 12stegsprg.

Det är bättre att ta livet av sig?

Kör kbt-vägen då. Funkar likvärdigt bra.
Citera
2014-03-22, 23:52
Medlem
lucifersatans avatar
Varför vill du dö?

Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart

12stegprogram? Hen kanske inte ens är alkis?

kbt botar verkligen alla världens problem. Jag märkte ingen skillnad på före eller efter behandling men kanske bara är mig det inte funkar på.
Citera
2014-03-23, 16:47
Medlem
Carelesss avatar
Om du vill blanda vin + imovane så blir det nog snarare Droger.

Psykisk hälsa --> Övriga droger
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in