Citat:
Ursprungligen postat av
StraightToHail
Måste forum ha en ansvarig utgivare av vad andra skriver?
Självklart ska man hålla sig inom lagarnas ramar. Samt forumets. Men att redigera regelverket för spegelsidan så att det som anses vara ot får ligga kvar.
Jag förstår inte din negativa inställning till detta.
Och så man ska hålla sig inom lagverket och hålla sig till forumetsregler, men bara OT ska finns kvar?
Så, om jag bara skrivit "kuk" i det här inlägget så borde det få funnits kvar eftersom det bara är OT, säg att 10 användare svarar med "kuk" som deras endas inlägg mellan varje inlägg i den här tråden?
Det är ju inte spam eftersom det är flera olika användare, däremot är det OT eftersom det inte tillför något.
Att jag är negativ till ditt förslag är att du säger låt allt finnas kvar förutom X, alltså fallerar det där, du vill ha en spegel av "orginal" flashback, förutom vissa saker, vilket då inte är en spegel av allt på Flashback, alltså måste vi ha regler för vad som ska få finnas på den spegeln, och till slut så kommer vi finna att Flashback har det som även borde få finnas på din spegel.
Edit: Så fort du tillför dina "regler" på vad som borde få synas, så är det inte längre en spegel av ett orginal.
Edit2: Och visst, du kan skapa en sajt som loggar allt som skrivs på Flashback och presentera detta för omvärlden (skulle faktiskt vara skoj att läsa), men då får du även stå för det juridiska för vad din sajt presenterar för omvärlden.