2014-03-22, 02:55
Awaiting Email Confirmation
[quote=Slint|48040094]Har ett barn på två år, jag och modern har köpt en ny och dyr bostad, vi kommer att typ vara tillsammans på riktigt. Vi har ju ett barn nu.
Är 30-40 år. Fast jobb, stabil ekonomi. Medelklass. Nu är det så att min yta är väldigt trevlig, jag är seriös, snäll, trevlig, ser bra ut , en schysst kille utåt. Älskar mitt barn. Försöker vara den bästa fader åt barnet. "Problemet" är att jag röker på ibland själv. Jag fantiserar att ha sex med andra än mitt barns moder. Jag vet inte om jag ska känna skuld över detta. Jag gör ju bara dessa saker för att det känns bra för mig. Varför ska jag känna skuld för att jag gör det jag gillar? Jag vet inte. Jag är kluven. Vad tycker ni? Verkar jag vara en dålig pappa? Fan, jag vill ju bara ha lite passion i vardagen, den är så tråkig absolut inte , bara att du känner skuld visar att du är rätt ute. Själv röker jag inte på men saknar mitt förra liv med fest och frihet . Sex med andra är en naturlig tanke som kommer och går. Det är bara att hänga i , sexet kommer tillbaka och kidsen växer upp fortare än man tror. Bit i hop , folk ger upp allt för lätt . Jag lovar , orkar man bara hänga i (i vått och torrt ) så får man en jävla payback när kidsen växer upp.
Citera
2014-03-22, 02:59
Awaiting Email Confirmation
Ursäkta mitt röriga svar , jag är ny på flashback och har inte fått med mig tekniken än
Citera
2014-03-22, 05:06
Medlem
Stratakastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Jo, iförsig. Jag funderade nog mest på om jag är onormal som håller på så här, men alla kanske är fuckade som jag..
Tack för dina ord.

Varför är alla så rädda över att vara "onormala"
Värför är människor så dumma som följer denna mall av vad som är "fuckat" och inte, "men alla är fuckade som jag..."
Ingen är fuckad som du och du är inte fuckad som någon, shit...
Citera
2014-03-22, 05:17
Medlem
Det är hälsosammare än alkohol och så länge man använder det måttligt så är det inga problem.

Min farsa rökte/röker på och det har alltid funkat jättebra. Han var VÄLDIGT diskret med det tills jag blev myndig.

Kommer ihåg när jag var väldigt ung och mamma och pappa var ute på verandan på tittade ett vackert meteorregn, dom delade på en cigarett vilket jag då tyckte var konstigt då ingen av dom rökte cigaretter...
15 år senare förstod jag vad dom gjorde den natten; jag hittade en manual för cannabisodling gömd i farsans gamla pojkrum

Säg till barnen att dom inte får röka så länge dom bor kvar hemma, glöm dock inte att förklara VARFÖR dom inte ska göra det, vilka problem med lagen, skolan och socialen man kan få och prata om cannabisens skador på den inte fullt utvecklade hjärnan.
Citera
2014-03-22, 05:58
Medlem
Citat:
Har ett barn på två år, jag och modern har köpt en ny och dyr bostad, vi kommer att typ vara tillsammans på riktigt. Vi har ju ett barn nu.
Är 30-40 år. Fast jobb, stabil ekonomi. Medelklass. Nu är det så att min yta är väldigt trevlig, jag är seriös, snäll, trevlig, ser bra ut , en schysst kille utåt. Älskar mitt barn. Försöker vara den bästa fader åt barnet. "Problemet" är att jag röker på ibland själv. Jag fantiserar att ha sex med andra än mitt barns moder. Jag vet inte om jag ska känna skuld över detta. Jag gör ju bara dessa saker för att det känns bra för mig. Varför ska jag känna skuld för att jag gör det jag gillar? Jag vet inte. Jag är kluven. Vad tycker ni? Verkar jag vara en dålig pappa? Fan, jag vill ju bara ha lite passion i vardagen, den är så tråkig annars.

Hahahahaha.

Jadu... kör på! Aldrig testat droger eller fantiserat om andra kvinnor, men du får andra män att se bra ut!
Citera
2014-03-22, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Hahahahaha.

Jadu... kör på! Aldrig testat droger eller fantiserat om andra kvinnor, men du får andra män att se bra ut!

Har du aldrig druckit alkohol??
Citera
2014-03-22, 09:25
Medlem
mrtowlies avatar
Finns det någon man som INTE fantiserar om att ha sex med någon annan än ens flickvän/fru?
Citera
2014-03-22, 10:13
Medlem
AportMedEnAborts avatar
Citat:
Vad bra. Det är ju bara det att man kanske vill leva upp till den bild ens barn har av en som är den bästa, som älskar modern och är felfri. Dock är det ju bara en bild de har av en när de växer upp. Sen inser de att man är rätt fuckad i huvudet.

Om du kunde läsa andras tankar så skulle du fort inse att allt inte är vad ytan visar. Att du röker och tänker på att knulla andra är inget mer än normalt. Alla har en mask på sig.
Citera
2014-03-22, 10:41
Medlem
mrtowlies avatar
En bra pappa är en närvarande pappa. En pappa som leker med ungarna, stöttar dom, tar ut dem på äventyr med mera. Som hittar på kul grejer som får ungarna att skratta och trivas med livet. Detta är vad de kommer ta med sig, det är minnena du skapar av dig själv.

En bra make är en man som respekterar sin frus känslor och inte försöker applicera härskartekniker på henne. Som respekterar hennes rätt till en åsikt även om den skiljer sig från din. Som delar bördan med hushåll och barn.

Vad du tänker på när du runkar eller om du tar en joint ibland är helt irrelevant i det här sammanhanget (och de flesta andra sammanhang också).

PS: Alla män fantiserar om andra kvinnor, det ligger i vårt DNA. Så länge du inte gör verklighet av fantasierna så är du en bra och helt normal man!
Senast redigerad av mrtowlie 2014-03-22 kl. 10:51.
Citera
2014-03-22, 10:44
Medlem
Wajis avatar
Knulla först och sedan köper bostad och nu kommer nya tankar om fadersrollen osv. En vanlig Svensson uttalar sig med andra ord
Citera
2014-03-22, 11:49
Medlem
indo-waves avatar
Citat:
Hur vet du att jag sätter mina behov framför barnet? Barnets behov kommer först av allt, även om jag skulle vara tvungen att amputera mina egna ben. Så jag är en "pundare" för att jag röker gräs? Jag trodde pundare inte kunde ta hand om sig själva och ligger i en lägenhet och knarkar varje dag? Jag har faktiskt ett vanligt liv med jobb, middagar etc. Så jag skulle säga att jag tar ansvar.

Du är knappast en dålig pappa.

Och fantasier, det har vi alla.
Citera
2014-03-22, 11:51
Medlem
Filantropis avatar
Du är helt normal och säkert bättre lämpad än många att vara förälder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in