[quote=Slint|48040094]Har ett barn på två år, jag och modern har köpt en ny och dyr bostad, vi kommer att typ vara tillsammans på riktigt. Vi har ju ett barn nu.
Är 30-40 år. Fast jobb, stabil ekonomi. Medelklass. Nu är det så att min yta är väldigt trevlig, jag är seriös, snäll, trevlig, ser bra ut , en schysst kille utåt. Älskar mitt barn. Försöker vara den bästa fader åt barnet. "Problemet" är att jag röker på ibland själv. Jag fantiserar att ha sex med andra än mitt barns moder. Jag vet inte om jag ska känna skuld över detta. Jag gör ju bara dessa saker för att det känns bra för mig. Varför ska jag känna skuld för att jag gör det jag gillar? Jag vet inte. Jag är kluven. Vad tycker ni? Verkar jag vara en dålig pappa? Fan, jag vill ju bara ha lite passion i vardagen, den är så tråkig absolut inte , bara att du känner skuld visar att du är rätt ute. Själv röker jag inte på men saknar mitt förra liv med fest och frihet . Sex med andra är en naturlig tanke som kommer och går. Det är bara att hänga i , sexet kommer tillbaka och kidsen växer upp fortare än man tror. Bit i hop , folk ger upp allt för lätt . Jag lovar , orkar man bara hänga i (i vått och torrt ) så får man en jävla payback när kidsen växer upp.