2014-03-21, 19:17
Medlem
Slints avatar
Har ett barn på två år, jag och modern har köpt en ny och dyr bostad, vi kommer att typ vara tillsammans på riktigt. Vi har ju ett barn nu.
Är 30-40 år. Fast jobb, stabil ekonomi. Medelklass. Nu är det så att min yta är väldigt trevlig, jag är seriös, snäll, trevlig, ser bra ut , en schysst kille utåt. Älskar mitt barn. Försöker vara den bästa fader åt barnet. "Problemet" är att jag röker på ibland själv. Jag fantiserar att ha sex med andra än mitt barns moder. Jag vet inte om jag ska känna skuld över detta. Jag gör ju bara dessa saker för att det känns bra för mig. Varför ska jag känna skuld för att jag gör det jag gillar? Jag vet inte. Jag är kluven. Vad tycker ni? Verkar jag vara en dålig pappa? Fan, jag vill ju bara ha lite passion i vardagen, den är så tråkig annars.
Citera
2014-03-21, 19:19
Medlem
boonies avatar
Nope
Citera
2014-03-21, 19:22
Medlem
Om du låter något gå före ditt barns välmående blir du en dålig far. Hittills gör du inget värre än de flesta, så nej.
Citera
2014-03-21, 19:23
Medlem
Inte alls dålig. Inte någonstans! Bara du kan ta hand om ditt barn så ser jag inget problem med att röka på och vara hög utan ditt barns närvaro.
Citera
2014-03-21, 19:25
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Nope
Vad bra. Det är ju bara det att man kanske vill leva upp till den bild ens barn har av en som är den bästa, som älskar modern och är felfri. Dock är det ju bara en bild de har av en när de växer upp. Sen inser de att man är rätt fuckad i huvudet.
Citera
2014-03-21, 19:28
Bannlyst
Tills TS erkänner att han är en mamma, då kommer alla klaga och skriva WT osv.
Citera
2014-03-21, 19:37
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
Tills TS erkänner att han är en mamma, då kommer alla klaga och skriva WT osv.

Ja, det stämmer bra det du skriver. Men nu har jag ingen lust till att ta en genusdebatt om hur vi behandlar könen olika. Jag vill ha personliga känslor, vad just DU tycker om mig.
Citera
2014-03-21, 19:42
Medlem
Är det på det viset så är det så. Vad ska vi göra?

Ska vi komma in här och säga; ja, du är en dålig pappa, sluta! Är det på det viset så kan man inte bara strypa det. Eventuellt kan man försöka hitta orsaken till varför du känner som du känner, men det kan helt enkelt inte bara tystas ner.
Citera
2014-03-21, 19:47
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivander
Är det på det viset så är det så. Vad ska vi göra?

Ska vi komma in här och säga; ja, du är en dålig pappa, sluta! Är det på det viset så kan man inte bara strypa det. Eventuellt kan man försöka hitta orsaken till varför du känner som du känner, men det kan helt enkelt inte bara tystas ner.
Jo, iförsig. Jag funderade nog mest på om jag är onormal som håller på så här, men alla kanske är fuckade som jag..
Tack för dina ord.
Citera
2014-03-21, 19:51
Medlem
ja, du är en dålig pappa. Pundare är sällan bra pappor då de sätter sina egna behov före barnet.
Citera
2014-03-21, 19:57
Medlem
tallkvists avatar
"en schysst kille utåt", men inte annars eller hur skall man tolka det?. Drogliberal med otrohetstendenser låter inte som de bästa pappaegenskaperna, du borde vara ett gott föredöme för dina barn. Men du kan säkert vara en bra pappa trots detta..
Citera
2014-03-21, 19:58
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av john642
ja, du är en dålig pappa. Pundare är sällan bra pappor då de sätter sina egna behov före barnet.
Hur vet du att jag sätter mina behov framför barnet? Barnets behov kommer först av allt, även om jag skulle vara tvungen att amputera mina egna ben. Så jag är en "pundare" för att jag röker gräs? Jag trodde pundare inte kunde ta hand om sig själva och ligger i en lägenhet och knarkar varje dag? Jag har faktiskt ett vanligt liv med jobb, middagar etc. Så jag skulle säga att jag tar ansvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in