2014-03-21, 04:16
Medlem
tixerzs avatar
Tjenare alla sp experter där ute mitt konto blev avstängt för ett tag sen men nu är jag back .
Anyways AB-PINACA Eller AB-FUBINACA Tänkte köpa hem 1G för testa på det Tänkte blanda 1G pulver på 1paket långa level, Blir detta för bra drag i eller de blir lagom? Och har brukat dagligen 1 2 veckor, Sen la jag av för allt var slut i stan så nu har jag inte rökt Cannabioider på 2 3 veckor Går på (UP:Urinprov) Vet någon om dom är klassade än?. Vilken av dom ska jag välja ? Med vänlig hälsning Tixerz
Citera
2014-03-21, 04:24
Medlem
Använd sökfunktionen. Finns 1000 trådar om detta.
Citera
2014-03-21, 04:29
Medlem
tixerzs avatar
Har sökt en massa hittade inte mina svar , Mvh
Citera
2014-04-01, 09:54
Medlem
Kur.S.T.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tixerz
Tjenare alla sp experter där ute mitt konto blev avstängt för ett tag sen men nu är jag back .
Anyways AB-PINACA Eller AB-FUBINACA Tänkte köpa hem 1G för testa på det Tänkte blanda 1G pulver på 1paket långa level, Blir detta för bra drag i eller de blir lagom? Och har brukat dagligen 1 2 veckor, Sen la jag av för allt var slut i stan så nu har jag inte rökt Cannabioider på 2 3 veckor Går på (UP:Urinprov) Vet någon om dom är klassade än?. Vilken av dom ska jag välja ? Med vänlig hälsning Tixerz

Lämnar UP och det visar inget, de är skit nöjda med mig=)
Citera
2014-04-01, 10:43
Medlem
Zicks avatar
Nej de är inte klassade och jag hade valt ab-fubinaca. Det finns redan massa om dessa, sök på deras namn i rökmix-forumet och du har all information du söker.
Citera
2014-04-24, 14:13
Medlem
arrogant88s avatar
Vill ni bli beng är frågan? 2g AB på 50gram knaster där har du bästa receptet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in