2014-03-21, 00:42
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Jag hittar ingenstans där jag får meddelanden om när nån har svarar mig eller skrivit i min tråd.. Är jag bara dum som inte hittar det eller måste jag verkligen leta upp trådar hela tiden för att se ifall någon har svarat mig?
Citera
2014-03-21, 00:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Håll muspekaren över verktygen till höger, välj mina citerade inlägg.
Citera
2014-03-21, 00:51
Medlem
micaeles avatar
Utöver "Mina citerade inlägg" finns även prenumerationer som är till stor hjälp att minnas trådar man besudlat.
Citera
2014-03-21, 01:37
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Jag använder mobil så har ingen muspekare, hur gör jag då?
Citera
2014-03-21, 01:41
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPsych0
Jag använder mobil så har ingen muspekare, hur gör jag då?
Antar att du kör via webbläsaren då? Om det är så så ladda hem appen istället för Flashback. Flashback Forum Lite ska den heta. Om du har den redan så klickar du bara på "Flashback Forum" längst upp så kan du klicka på citerade inlägg sedan.

e: Vet inte hur man får upp citerade inlägg via mobilen. Provade på min telefon men det var fan omöjligt.
Citera
2014-03-21, 02:14
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Antar att du kör via webbläsaren då? Om det är så så ladda hem appen istället för Flashback. Flashback Forum Lite ska den heta. Om du har den redan så klickar du bara på "Flashback Forum" längst upp så kan du klicka på citerade inlägg sedan.

e: Vet inte hur man får upp citerade inlägg via mobilen. Provade på min telefon men det var fan omöjligt.
kostat inte den äppel pengar? Och jag kom på ett sätt man kan göra det på nu! Man håller inne fingret på verktyget tills en liten popup kommer up sen så trycker man utanför popupen så dyker listan upp! Kanske får göra det 2 gånger
Citera
2014-03-21, 02:19
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
kostat inte den äppel pengar? Och jag kom på ett sätt man kan göra det på nu! Man håller inne fingret på verktyget tills en liten popup kommer up sen så trycker man utanför popupen så dyker listan upp! Kanske får göra det 2 gånger
Finns en gratis och en som kostar. I alla fall på android, på apple vet jag inte.

Bra att det löste sig i alla fall!
Citera
2014-03-21, 03:03
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Finns en gratis och en som kostar. I alla fall på android, på apple vet jag inte.

Bra att det löste sig i alla fall!
jag har en fattig nokia
Citera
2014-03-21, 03:08
Medlem
Citat:
jag har en fattig nokia

Funkar det om du klickar i prenumerera längst upp i varje ämne du skriver i och sen bara går in på kontrollpanelen?
Citera
2014-03-21, 03:53
Medlem
SwedishPsych0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Funkar det om du klickar i prenumerera längst upp i varje ämne du skriver i och sen bara går in på kontrollpanelen?
när jag trycker på prenumenera så får jag bara upp massa alternativ om hur ofta det ska skickas till min hotmail och hotmail håller jag inte på och loggar in på, jag är inte född på istiden haha!
Citera
2014-03-21, 15:35
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
när jag trycker på prenumenera så får jag bara upp massa alternativ om hur ofta det ska skickas till min hotmail och hotmail håller jag inte på och loggar in på, jag är inte född på istiden haha!

Du kan spara https://www.flashback.org/sok/quote=SwedishPsych0?sp=1&so=d som bokmärke så kommer du till Mina citerade inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in