2014-03-20, 16:28
Medlem
Stonedapess avatar
Hörde från en kompis att hon känner en snubbe som snortat sytetiska cannabinoider, alltså när det är i pulverform. Hon sa att han inte beskrev ruset så bra, han sa mest att han blev helt "Fuck'ed".

Måste ju finnas någon här på flashback som har provat och kan beskriva ruset lite bättre.

Inget jag själv vill testa alltså, hatar spice. är mest nyfiken ifall det verkligen finns folk som snortar spice i pulverform och som faktist gillar ruset.
Citera
2014-03-20, 20:42
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes
Hörde från en kompis att hon känner en snubbe som snortat sytetiska cannabinoider, alltså när det är i pulverform. Hon sa att han inte beskrev ruset så bra, han sa mest att han blev helt "Fuck'ed".

Måste ju finnas någon här på flashback som har provat och kan beskriva ruset lite bättre.

Inget jag själv vill testa alltså, hatar spice. är mest nyfiken ifall det verkligen finns folk som snortar spice i pulverform och som faktist gillar ruset.

har för mej att jag läste nånstans här på fb att snorta ej var att rekomendera då det ej slog särskilt bra och att det sved nåt fruktansvärt, däremot bomba ska ge bra och längre effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in