2014-03-19, 10:41
Medlem
charliesheeens avatar
Som rubriken lyder? Fungerar stockpair lika lätt som dem säger? Verkar onekligen vara för bra för att vara sant!
Citera
2014-03-20, 22:25
Medlem
DanteAlighieris avatar
Det finns ju ett gammalt ordspråk som man kan applicera på din fråga.

Låter det för bra för att vara sant...
Citera
2014-03-20, 23:59
Medlem
charliesheeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det finns ju ett gammalt ordspråk som man kan applicera på din fråga.

Låter det för bra för att vara sant...

true that
Citera
2014-03-21, 04:25
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charliesheeen
Som rubriken lyder? Fungerar stockpair lika lätt som dem säger? Verkar onekligen vara för bra för att vara sant!
<br /><br />du tänker på klippet på svensken som visar hur du gör pengar snabbt? han kör en taktik som inom roulette kallas martingale. lite samma här.
Citera
2014-03-21, 21:47
Medlem
vizuals avatar
kom över detta klipp

https://www.youtube.com/watch?v=Yt9p...Ck1TdDiKL4m72w

funkar verkligen detta? går ju tjäna fina pengar isåfall
Citera
2014-03-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
kom över detta klipp

https://www.youtube.com/watch?v=Yt9p...Ck1TdDiKL4m72w

funkar verkligen detta? går ju tjäna fina pengar isåfall

Nej, sidan har ett övertag. Att gissa hur en kurs står i om 30 min är omöjligt.

Ser det så här, skulle de öppnat en sida om användarna har en edge? Klart de vill att du losar, att de har en mättare vad andra gissar spelar ju ingen roll rent statistiskt, den är där för att ge andvändaren en falsk tryghet.

Nej ska du köpa binär optioner köp dem på börsen.

Dessutom strategin han använder att dubbla etc vid förlust är känd sedan antiken och fungera ej om dealen har ett övertag
Citera
2014-03-21, 22:39
Medlem
vizuals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
Nej, sidan har ett övertag. Att gissa hur en kurs står i om 30 min är omöjligt.

Ser det så här, skulle de öppnat en sida om användarna har en edge? Klart de vill att du losar, att de har en mättare vad andra gissar spelar ju ingen roll rent statistiskt, den är där för att ge andvändaren en falsk tryghet.

Nej ska du köpa binär optioner köp dem på börsen.

Dessutom strategin han använder att dubbla etc vid förlust är känd sedan antiken och fungera ej om dealen har ett övertag

bara för att andra förlorar behöver inte betyda att jag förlorar

och vad har dealern för övertag?? det är ju inte som roluette där det är 0.5% chans att man förlorar allt
Citera
2014-03-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vizual
bara för att andra förlorar behöver inte betyda att jag förlorar

och vad har dealern för övertag?? det är ju inte som roluette där det är 0.5% chans att man förlorar allt

Jasså? Har du räknat på hur stor chansen är att du förloara allt?
Den är ju inte mer änn 50% här?. Men vi vinst får du inte 100% utan 77%.

Dessutom i roulet är det inte 50% det är snarare 49% chans om du satsar på svart, då huset alltid har ett övertag.
Citera
2015-01-16, 13:29
Medlem
Jag livnär mig på binära optioner och har gjort det i mer än ett år. Stockpair är enligt mig den tryggaste mäklaren på marknaden för BO.
Att handel med binära optioner inte fungerar är en total myt. Om du vet vad du håller på med så finns det möjligheter att tjäna väldigt mycket pengar.
Man ska dock akta sig för att gå på den här typen av scam-annonser som mäklarna själva faktiskt ligger bakom. Det finns strategier och system som fungerar men då får man vara beredd att öppna plånboken. Jag har mitt eget system som jag utvecklat och tyvärr inte tänker dela med mig av. Men för den som är intresserad av binära optioner skulle jag rekommendera en signal service som heter ITM Signals, ett amerikanskt företag bestående av erfarna traders som skickar ut signaler till deras prenumeranter när och vilket valutapar de ska trejda. Tjänade en del pengar med dom för några månader sedan innan jag byggde mitt eget system.
Citera
2016-05-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanson123
Jag livnär mig på binära optioner och har gjort det i mer än ett år. Stockpair är enligt mig den tryggaste mäklaren på marknaden för BO.
Att handel med binära optioner inte fungerar är en total myt. Om du vet vad du håller på med så finns det möjligheter att tjäna väldigt mycket pengar.
Man ska dock akta sig för att gå på den här typen av scam-annonser som mäklarna själva faktiskt ligger bakom. Det finns strategier och system som fungerar men då får man vara beredd att öppna plånboken. Jag har mitt eget system som jag utvecklat och tyvärr inte tänker dela med mig av. Men för den som är intresserad av binära optioner skulle jag rekommendera en signal service som heter ITM Signals, ett amerikanskt företag bestående av erfarna traders som skickar ut signaler till deras prenumeranter när och vilket valutapar de ska trejda. Tjänade en del pengar med dom för några månader sedan innan jag byggde mitt eget system.

Jo, visst går det att tjäna pengar på binära signaler, det handlar ju om att ha lite edge och att signalerna ger tillräckligt rätt riktigning så har man ju tagit bort slumpen ur ekvationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in