2017-11-30, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatinDaddy86
Får du så lätt stånd? Vad händer om det går lättklädda tjejer på gatan, får du också stånd då? Stackars din flickvän, då förstår jag henne

Precis. Om han tänder på tjejer i TV mer eller mindre regelbundet, hur ska det då inte vara på jobbet, gatan, på fest, etc?
Jag förstår också hans tjej.
Han behöver fokusera mer på sin tjej.
Nu är denna tråd några år gammal. Vore kul att veta hur det har gått.
Citera
2017-11-30, 06:28
Medlem
heropsychodreamers avatar
Felpost
Citera
2017-11-30, 06:41
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatiseringen
Drar historien kort.

Kommer det upp tjejer på TV i BH eller helt nakna måste jag titta bort.

Hon menar på att jag blir kåt i dem och vill ha dem.
Dessutom så kan det ju hända att man kan få stånd eller så när man tittar men det är ju inget jag kan hjälpa händer ju bara automatiskt.
Hur kan jag förklara detta?

Pallar ej bli behandlad som 12 åring.

Vad skall man säga, vad skall man göra?

Tröttnat på att titta bort.

Vad säger era brudar om detta?

Mvh

PS.
TJEJER VAD TYCKER NI OM DET? SKRIV OM DU ÄR TJEJ!

Låter som sjuklig avundsjuka. Det finns ju inget vettigt med att du inte ska få titta på en tjej på TV som du ändå inte kan identifiera eller söka upp, och sannolikt hade du inte tänkt det heller.

Förklara för henne att hennes krav är onormala. Förklara att hennes känslor är grundlösa. Om du vill, stärk hennes självkänsla genom att berömma hennes utseende.

Fast kan du tillmötesgå dem utan problem, så kanske det kan vara värt det för att göra tjejen lite lugnare? Men det avgör du ju isåfall själv. Kanske är onödigt att starta upp porr ifall du har tjejen i närheten. Eller andra program som man primärt eller åtminstone delvis kollar på för att tjejerna är snygga, exempelvis beachvolleyboll kanske, Victoria Secret modevisning eller Ex on the beach.

Erbjud medling från en tredje part eftersom många tjejer kanske är nojiga och tror att killen talar i egen sak när han säger att det är normalt att kunna på TV.

Jag hade en tjej som var likadan. Hon blev till och med arg över tjejer hon såg på stan, trots att jag inte hade noterat tjejerna. Hon kunde plötsligt utbrista "du vill säkert knulla med henne!!" helt plötsligt när vi var ute och körde bil och jag inte ens hade sett tjejen hon syftade på.

Har man nu ett så sjukligt behov av att kontrollera sin partner så bör man nog vara öppen med det från början så att man hittar en partner som går med på sånt. De flesta däremot skulle ju reagera precis som du.
Citera
2017-11-30, 06:45
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilAardbei
Hade min kille blivit kåt på alla lättklädda tjejer så lätt hade jag också tyckt på det sättet, alternativt inte varit med honom.

Vad menar du isåfall med "bli kåt på"?
1) Att han tycker att sexiga tjejer är sexiga? (Liksom alla andra heteromän och homotjejer?)
2) Att han tänker ha sex med dem trots att han lovat trohet till dig?

Citat:
Som sagt tycker jag inte TS situation är normal om han får stånd så lätt.

Du kan väl inte skuldbelägga en kille för att han lätt får erektion. Hade du hellre haft en kille med erektionsproblem?
Citera
2017-11-30, 06:56
Medlem
Skattebrotts avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Jeannemarie
Jag kanske hittar en annan som reagerar normalt på tjejerna i TV". Vill du vara kvar med mig, lägg av sexfantasierna, tänk om."

Många både killar och tjejer har en livlig fantasi och kan fantisera om hundratals saker per minut, både om sex och annat. De flesta tjejer kan också fantisera om sex om de exempelvis ser Vin Diesel på TV. Man kan inte rå för sin fantasi!!! Att kräva att en kille inte ska fantisera inbjuder bara till lögner.

Citat:
Det är sårande att den man är kär i blir så tänd på andra.

Nej, då har du lika dålig självkänsla som hans tjej.
Det speciella med den här killen är inte att han fantiserar mer än andra, utan att han så lätt får erektion och att tjejen dessutom märker det. De flesta män får inte automatiskt erektion varje gång de tänker en sexuell tanke och om man får halvstånd så brukar det inte synas genom byxorna.

Citat:
Om han tänder på en i TV, hur ska han då inte tända på jobbet, på stan, på fest, på flickvännens väninnor? Så går säkert tankarna hos hans tjej, tror jag.

Som sagt, både tjejer och killar kommer varje dag i situationer där de möter nån som ser bra ut. Det är väl inte deras fel? Ska de låsas in, som muslimerna gör med sina kvinnor? Det viktiga är väl att killen inte är otrogen. Och kanske att han inte ens flirtar, inte ens på skoj. Men du kan aldrig kontrollera andra människors sätt att tänka och vara. Utan då måste du leta efter en sexuellt ointresserad man redan från början. Alternativt att kanalisera din sjukliga svartsjuka genom att detaljstyra pojkvännen, så då måste du leta efter en undergiven kille som går med på sånt. Lär inte vara svårt att hitta, sålänge du tänker på det innan du väljer din nästa partner.

Citat:
Varför är killar så egotrippade? Vad är en relation värd utan sexfokus på den man är ihop med? Varför räcker inte en?

Det är inkorrekt att påstå att killar är mer egotrippade. Tjejer kan ju också fantisera om exempelvis gruppsex.

Citat:
Finns inga andra intressen för två i en relation än att betrakta omvärlden med sexuella ögon?

Att skambelägga människor för sina drifter och preferenser är ett ytterst destruktivt sätt att resonera på. Steg 1 inom varje sund filosofi är att utgå från människan såsom den faktiskt är.
Citera
2017-11-30, 08:24
Medlem
DoraFs avatar
Det hela är mycket enkelt :
Man kan inte äga en annan människa.
Citera
2017-11-30, 10:48
Medlem
Ratozs avatar
Vill du inte lyda henne så säg bara att du inte tänker göra det längre. Ställer hon till en scen när du ser en baddräkt nästa gång slänger du åt henne 2500 till taxi och hotell och säger "du kan komma tillbaka när du slutat vara så dramatisk och annars behöver du inte bemöda dig" och sen ringer du en taxi.
Citera
2017-11-30, 14:55
Medlem
Citat:
Drar historien kort.

Dessutom så kan det ju hända att man kan få stånd eller så när man tittar men det är ju inget jag kan hjälpa händer ju bara automatiskt.

Mvh

PS.

Är ingen tjej men detta fångade mitt intresse.. Låter ju som bruden har ett kontrollproblem
Citera
2017-11-30, 15:07
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Vilken ynkedom. Är du man eller amöba? Ger du efter för dylika idiotier från en uppenbart väldigt osäker tjej så kommer hon snart kräva mer begränsningar i ditt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Men fan vad du ska tjata om tjejers åsikter.
Det kommer inte skriva nån tjej som tycker som din flickvän för det finns inte någon annan sån tjej här!
Dom tycker som vi killar, att din tjej är bränd i huvudet.
Detta. Jag hade aldrig stått ut, utan ställt ultimatum att antingen tar hon tag i sina problem eller så hade jag dragit. Med de flesta killar har både han och jag till och med kunnat sitta och kommentera tjejer och huruvida de är snygga/har snygga tuttar etc utan att någon har mått dåligt för det. Inga som helst konstigheter. Man älskar inte någon annan mindre bara för att man tycker att andra kan vara snygga. Jag är tjej för övrigt.
Citera
2018-10-15, 15:18
Medlem
Fyfan.
Köp mer bröd. Spelar väl ingen roll om det är i påse eller inte.

Man.blir ju tokig på en del människor alltså
Citera
2018-10-15, 15:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Drar historien kort.

Mvh

PS.
Helt onormalt. Den tjej som inte låter sin kille titta på lite naket ifred förtjänar ingen kille.
Citera
2018-10-15, 16:28
Medlem
Gör inget korkat. Om hon är svartsjuk ta det som något unikt alla män önskar från sin partner. Om du tror att hon bluffar så krossa henne. Personligen tror jag du håller på att spela bort nått för att du är så jävla bortskämd. I nästa sekund sitter hon dör med en bodybuilder och du undrar vad fan som hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in