2015-11-10, 22:17
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hennes bekräftelsebehov är så sjukt att man blir mållös. Fast det jag tycker värst om hos henne är att hon bär päls. Trots att så många påpekat vilket extremt lidande djuren utsätts för skiter hon fullständigt i att lyssna och det säger ALLT om vilken empatilös och hänsynslös egoist hon är. Vad gäller karma, så hoppas jag djupt och innerligt att karma drabbar henne hårt p.g.a. hennes pälsbärande. Hur inhuman får man vara?

Såg henne på Berg och Meltzer. Hon ser ut som en överarbetad och bedagad hollywoodfru. Finns inget naturligt kvar i det ansiktet.

Karma skulle ha drabbat henne för länge sen tyvärr...
Ja, det är hemskt med pälsbärandet. Nu har hon ju börjat med päls till barnen med (de där mössorna med tofsar i päls). En kommentar på instagram var väldigt träffande:
christinaveijalainen Carolina gynning använder äkta päls varje vinter och nu lär hon barnen att göra det också , hon bryr sig inte om vad andra tycker det är samma diskussion varje år. Jag själv skulle aldrig bära päls.
https://instagram.com/p/9k9yFOKCSz/?...arolinagynning

Det värsta av allt gällande pälsbärandet enligt mig är att hon flera gånger försökt intala läsarna att det handlar om fejkpäls. Detta trots att det är uppenbart att så ej är fallet.
Vissa av plaggen har hon t o m postat upp när hon provade dem i själva pälsaffären.
Så det är riktigt äckligt falskt av henne. En gång tvingades hon till rättelse när en läsare hotade med att kontakta media om att hon ljög.
Citera
2015-12-25, 02:50
Medlem
Jag vet att Carolina (i bb-huset) utförde en s.k. ASS to mouth med Olevier[!?] jag vet detta eftersom jag känner folk i tv-branschen som bevittnat detta.

Kanske postat tidigare men orkar inte läsa allt
Citera
2015-12-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny2time
Jag vet att Carolina (i bb-huset) utförde en s.k. ASS to mouth med Olevier[!?] jag vet detta eftersom jag känner folk i tv-branschen som bevittnat detta.

Kanske postat tidigare men orkar inte läsa allt
"Du känner folk i tv-branschen". Säg mig, var det Oliver som sa detta till dina vänner i tv-branschen? Eller såg de allting i ett kolsvart rum?
Citera
2015-12-26, 04:07
Medlem
McHammereds avatar
Blev lite chockad första gången jag såg att hon krokat upp med Lydecker. Gick en årskull under honom i högstadiet. Ett riktigt arsel då och kan inte tänka mig annat idag. Men det är ju lite så att skit ska skit ha så de passar nog fint ihop
Citera
2015-12-26, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McHammered
Blev lite chockad första gången jag såg att hon krokat upp med Lydecker. Gick en årskull under honom i högstadiet. Ett riktigt arsel då och kan inte tänka mig annat idag. Men det är ju lite så att skit ska skit ha så de passar nog fint ihop

Han var smartare och rikare än dig va?
Citera
2015-12-26, 04:23
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Han var smartare och rikare än dig va?

Det vet jag inget om. Han var dock den där högljudda typiska översittaren i skolan.
Jag vet inte vad killen gör idag men ser inte mycket prestige i att lägra C. Gynning direkt..
Citera
2015-12-26, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McHammered
Det vet jag inget om. Han var dock den där högljudda typiska översittaren i skolan.
Jag vet inte vad killen gör idag men ser inte mycket prestige i att lägra C. Gynning direkt..

Prestige ser jag inte heller, men en vacker MILF. Skulle gärna tillfredsställa henne.

Tror fortfarande att han är smartare och rikare än dig.
Citera
2015-12-26, 04:52
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Prestige ser jag inte heller, men en vacker MILF. Skulle gärna tillfredsställa henne.

Så här i efterhand så verkar det helt klart gått bra för honom, kudos.
Förstår dock inte hur han kunde tycka att det var en bra idé att skaffa två ungar (?) med denna dam.

Är det något annat du undrar över annat än att du tror att han är smartare och rikare än mig?
Citera
2015-12-30, 03:07
Medlem
2 Kids men snart 3 om man ska tro rubriken på en skvallerblaska. Såg rubriken. Läste inte men det visar sig nog snart på egotjejens instagram om det stämmer.
Lustigt hur man vill ha ett barn till när killen är otrogen!!! snart blir det väl löjligt giftermål också. Å, han friade till mig här på Kanarieöarna. Kommande inlägg på gynnings insta. Lycka till.
Citera
2015-12-30, 07:05
Medlem
Citat:

En innebandyspelare kan aldrig vara smart. Per definition. Och att sitta i diverse styrelser kräver inget annat än bra sittfläsk. Valet av dam bevisar den första meningens tes.
Citera
2016-02-02, 19:16
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektra-01
Längesen man såg henne tillsammans med vännen/make-up artisten Anna K. Tidigare var det alltid Anna som stylade Carolina inför diverse framträdanden, men nu händer det aldrig.
T.ex. i helgens Tv4 Nyhetsmorgon då Anna stylade Miriam Bryant -men inte Carolina? Kan vara en slump, vad vet jag..
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
I programmet "Flickvän på försök" på SVT som verkar ha spelats in nu i höstas så är Anna med och sminkar Gynning.
http://www.svtplay.se/video/4442865/...ng-1-avsnitt-3
(från 21.38)

Verkar som om det har hänt något ändå mellan Gynning och Anna Kokotos som alltid sminkade henne tidigare. Numer verkar det istället som att uppdraget ständigt går till Linda Fernström.
Citera
2016-05-05, 03:31
Medlem
elgecys avatar
Råkade snubbla in på människans instagram och häpnades fullkomligt. Kvinnan är nästan 40, 2 barnsmor, men beter sig tramsigare än en 14-åring på sin första fylla? Att hon ska vara "författare", samtidigt som hon skriver värre än en dyslektiker orkar jag inte ens gå in närmre på, för det är så sekundärt till hur sjuk människan överlag verkar vara! Hennes kompass i livet verkar till 100% vara inställd på att vara snygg, snygg, snygg och lite ännu mera snygg?! Till och med när det ska mockas hästskit är prio tammefan att vara snygg! Det kan inte vara lätt att vara gift med någon så maniskt bekräftelsetörstande? Att hon sedan skulle ha uppriktiga, genuina vänner ser jag som en omöjlighet. Den självupptagna kvinnan kan nog inte hålla intresse uppe i längre än 20 sekunder för någon annan än sig själv. Är det där "hippiehuset" något hennes man byggt och satt henne i likt man med små skrikiga överskottsenergi-barn placerar i "time out?"
Senast redigerad av elgecy 2016-05-05 kl. 03:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in