Citat:
Hennes bekräftelsebehov är så sjukt att man blir mållös. Fast det jag tycker värst om hos henne är att hon bär päls. Trots att så många påpekat vilket extremt lidande djuren utsätts för skiter hon fullständigt i att lyssna och det säger ALLT om vilken empatilös och hänsynslös egoist hon är. Vad gäller karma, så hoppas jag djupt och innerligt att karma drabbar henne hårt p.g.a. hennes pälsbärande. Hur inhuman får man vara?
Såg henne på Berg och Meltzer. Hon ser ut som en överarbetad och bedagad hollywoodfru. Finns inget naturligt kvar i det ansiktet.
Såg henne på Berg och Meltzer. Hon ser ut som en överarbetad och bedagad hollywoodfru. Finns inget naturligt kvar i det ansiktet.
Karma skulle ha drabbat henne för länge sen tyvärr...
Ja, det är hemskt med pälsbärandet. Nu har hon ju börjat med päls till barnen med (de där mössorna med tofsar i päls). En kommentar på instagram var väldigt träffande:
christinaveijalainen Carolina gynning använder äkta päls varje vinter och nu lär hon barnen att göra det också , hon bryr sig inte om vad andra tycker det är samma diskussion varje år. Jag själv skulle aldrig bära päls.
https://instagram.com/p/9k9yFOKCSz/?...arolinagynning
Det värsta av allt gällande pälsbärandet enligt mig är att hon flera gånger försökt intala läsarna att det handlar om fejkpäls. Detta trots att det är uppenbart att så ej är fallet.
Vissa av plaggen har hon t o m postat upp när hon provade dem i själva pälsaffären.
Så det är riktigt äckligt falskt av henne. En gång tvingades hon till rättelse när en läsare hotade med att kontakta media om att hon ljög.