Citat:
Ursprungligen postat av Worrior
Hur märkligt är det inte med skvaller.
Nu är det Carolina Gynnings liv ni frossar i.
Lostworld har knullat Fb skvallerträsk mer än Carolina någonsin kommer att knulla under 1000 år!
Försök flytta skvallret från skrevet upp några våningar och bli lite konstruktiv! (Jag pratar om dig!)
Nej men en personlig attack mot mig, det är ju verkligen att vara konstruktiv
Med tanke på vilka trådar du själv besöker så tycker jag heller inte att du ska tala om att höja nivån...
Själv har du gjort dig känd för att flera gånger hylla inkompetenta narcissister.
Sist var du helt förblindad av Björn Ranelid som du försvarade som om han vore ditt eget blod och nu är det alltså Gynning som ska försvaras. Suck.
Jag gör iallafall en samhällsinsats genom att slåss mot dumheten och enfalden.
Du däremot inte bara stöttar utan uppmuntrar densamma.
Citat:
Ursprungligen postat av Worrior
Carolina Gynning har lyckats med en framgångsrik karriär genom att jobba och göra det bra!
Du, inte blir du sämre för att erkänna det!!!
Hennes "framgångsrika karriär" bygger på att knulla högt uppsatta mediepersoner till höger och vänster! Det enda jobb som du kan tala om i det här sammanhanget är "blowjob".
Ska vi vara imponerade av det eller?
Svaret är givetvis nej och jag kommer aldrig att erkänna osanningar som att ett knarkande luder som Gynning skulle vara kompetent på något vis.
Hur blind får du vara? Saknar omdöme gör du ju onekligen iallafall...
Vad är det som Gynning gör bra enligt dig? Vari ligger begåvningen?
Att hon väljer rätt män att ligga med för att komma fram i media?
Att hon sitter och speglar sig hela dagarna och skriver en massa ytligheter på sin blogg?
VAD?? Vad är det som är så himla fantastiskt och värt att försvara så till den milda grad att du tuggar fradga och använder dig av multipla utropstecken?
Ska du tala om att vara konstruktiv så får du hitta på några riktigt bra argument för att försvara varför nollan Gynning ska ta platsen från människor som verkligen har begåvning och kompetens...