2014-03-18, 11:14
Medlem
Hej,
Om man är helt skuldfri hos KFM det vill säga man har inga skulder hos dom alls, exempelvis man har 0 kronor där men i UC har man 12 anmräkningar sedan tidigare.
Kan man exempelvis få bort dom om en kompis man känner jobbar på UC och "raderar" dom eller dylikt?
Citera
2014-03-18, 11:16
Medlem
ZethMalkovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Hej,
Om man är helt skuldfri hos KFM det vill säga man har inga skulder hos dom alls, exempelvis man har 0 kronor där men i UC har man 12 anmräkningar sedan tidigare.
Kan man exempelvis få bort dom om en kompis man känner jobbar på UC och "raderar" dom eller dylikt?
jo säkert men kompisen måste vara inloggad och allt kompisen gör loggas
Citera
2014-03-18, 11:34
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Hej,
De försvinner efter tre år.
Citera
2014-03-18, 14:14
Medlem
charliesheeens avatar
Citat:
Hej,

Det intressanta är att det i princip är omöjligt få bort en anmärkning i förtid även om du ej rår för den själv.
Jag blev utsatt för att någon tog smslån i mitt namn. trots att jag anmälde detta i god tid till både polis och uc så utfärdade dem ändå en anmärkning. Tog mig ca ett år få bort den med x antal samtal mail och brev.

Så ja rår man för det själv får man npog vänta 3 år eller om man vill "kompisen" ska bli av med jobbet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in