Tjenare, tänkte göra en mix på tisdag, med dem här cannabinoiderna.
rökt ganska mycket spice med just dem här cannabinoiderna.
hur mycket tror ni jag kan blanda det med för att få en rätt potent mix.
jag hadde tänkt blanda det på 1g av var på 70g tobak.
Låter lagom. Är du inrökt blir det förmodligen alldeles perfekt. Hade du däremot varit ny på cannabinoider skulle jag använt kring 90-100 gram växtmaterial.
Låter lagom. Är du inrökt blir det förmodligen alldeles perfekt. Hade du däremot varit ny på cannabinoider skulle jag använt kring 90-100 gram växtmaterial.
Tjenare, tänkte göra en mix på tisdag, med dem här cannabinoiderna.
rökt ganska mycket spice med just dem här cannabinoiderna.
hur mycket tror ni jag kan blanda det med för att få en rätt potent mix.
jag hadde tänkt blanda det på 1g av var på 70g tobak.
1g på 70? tyvär men nej det kmr ej bli bra.
ta max 35g utblandning annars ere pengar i sjön.
MVH
jasså, missförstod 3/70 blir potent o fint.
ab fubinaca 3/100 går om du inte e totalt nerrökt
MVH
ps återkomm gärna med resultat
Tjena ja precis jag menade ju 1g av var cannabinoid som jag skrev ut, kanske blev lite slarvigt skrivet. men har inte fått hem prylarna än tippar på onsdag! återkommer med resultat!
Tjena ja precis jag menade ju 1g av var cannabinoid som jag skrev ut, kanske blev lite slarvigt skrivet. men har inte fått hem prylarna än tippar på onsdag! återkommer med resultat!
aa hajjade det efter, va bara jag som läste lite slarvigt.
men du planerar alltså att blanda cannabioderna tillsammans?
om så är fallet lär det bli väldigt spännande.
AB-FUBINACA, surprise! Jag har testat några av de första rökmixarna och cannabidoiderna. Den här är grym, WASTED! Fet kick precis som JWH-250 som är min favorit, känner mig befriad från omgivningen och tiden/tidpunkten.
Länge sedan jag blev så sky-high, antingen för inkörd på just JWH-250, eller så är detta sjukt mer potent! Ska tillägga att jag röker aldrig nykter!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!