2014-03-14, 18:25
Medlem
Tja!

Jag och en vän funderar på att göra en candyflip inom en snar framtid. Finns det något speciellt man ska tänka på när man gör en candyflip? Vilken ratio LSD:MDMA är vettigt?

Har inte alls mycket koll på det här än, ska läsa på mer. Vill dock veta vad ni har att säga, erfarenheter/kunskap etc.
Citera
2014-03-14, 18:35
Moderator
kvm3s avatar
Eftersom LSD har längre rustid än MDMA föredrar jag att ta LSD först, vänta ett par timmar och sedan ta MDMA. På detta vis får man uppleva peak på båda substanserna samtidigt utan risk för en "MDMA-krasch" medan syrans effekter fortfarande håller igång.

Kör lika mycket LSD som du brukar och ta 0,15 gram MDMA-kristaller (allt i en enda bomb - inga påfyllningar) så lär du inte bli missnöjd. Det finns säkert somliga som kommer att förespråka rena monsterdoser av MDMA, men personligen finner jag denna kombination perfekt.
Citera
2014-03-14, 21:19
Medlem
Kranpunktens avatar
Också nyfiken på detta, är där några mer konkreta riktlinjer när det kommer till tiderna? LSD varar ju en låång tid, har aldrig kört mdma tidigare så skulle vara bra att veta på ett ungefär vad är rustiden på MDMA?
Citera
2014-03-14, 21:51
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranpunkten
Också nyfiken på detta, är där några mer konkreta riktlinjer när det kommer till tiderna? LSD varar ju en låång tid, har aldrig kört mdma tidigare så skulle vara bra att veta på ett ungefär vad är rustiden på MDMA?
Som Kvm3 skrev. MDMA håller i 3-5 timmar, med ett par timmars eftereffekter.
Citera
2014-03-14, 22:57
Medlem
Kranpunktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Som Kvm3 skrev. MDMA håller i 3-5 timmar, med ett par timmars eftereffekter.
han skrev inga tider på hur länga de höll i sig som sagt är helt färsk på MDMA..
vill gärna veta typ ifall LSD håller sig 9-11h säger vi och MDMA 3-5h då ska man droppa MDMA'n efter ca ___ h eller ska man bara köra på känn när man känner att man börjar stiga till peaken på LSD'n? tid är väldigt förvirrande på hallucinogener
Citera
2014-03-14, 23:13
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranpunkten
han skrev inga tider på hur länga de höll i sig som sagt är helt färsk på MDMA..
vill gärna veta typ ifall LSD håller sig 9-11h säger vi och MDMA 3-5h då ska man droppa MDMA'n efter ca ___ h eller ska man bara köra på känn när man känner att man börjar stiga till peaken på LSD'n? tid är väldigt förvirrande på hallucinogener
Skriv ner tiden på papper/på datorn när du intog LSD, och när trippen började så du har koll på det. Jag hade droppat MDMAt ett par-tre timmar in på trippen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in