2014-07-03, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wollakosota
Calle Rosen lär ju gå till Växjö, dom fortsätter plocka Frölundas smulor!

Det är klart nu, men Calle är ju född i Växjö och har lirat i Lakers J-lag med...
2014-07-03, 21:26
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
Så du anser alltså att det bara är en gimmick att man bland skelleftefans sitter och pratar om att det kommer bli tufft nästa år, trots att du själv tror precis det?

Du vet precis vad jag menar, spela inte dum nu.
2014-07-03, 21:27
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Namnbytet blir av trots allt.

http://www.brynas.se/artikel/55990/

Ettårsavtal, vad fan händer?
2014-07-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Du vet precis vad jag menar, spela inte dum nu.
Att många av oss är pessimister som förväntar oss det värsta för att slippa bli besvikna? Stoppar ju inte ditt påstående från att vara väldigt konstigt.
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Som Bryzgalov sa: Why so mad? Its only a a game..
För att jag bryr mig om mitt lag?
2014-07-03, 21:38
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Att många av oss är pessimister som förväntar oss det värsta för att slippa bli besvikna? Stoppar ju inte ditt påstående från att vara väldigt konstigt.

Okej, har skrivit det här tidigare och gör ett sista försök trots att du blundar för dessa rader varje gång de dyker upp. Grejen är ju att ni låtsas vara pessimister år ut och år in oavsett hur bra eller dåligt det går. Det är er gimmick.
2014-07-03, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Okej, har skrivit det här tidigare och gör ett sista försök trots att du blundar för dessa rader varje gång de dyker upp. Grejen är ju att ni låtsas vara pessimister år ut och år in oavsett hur bra eller dåligt det går. Det är er gimmick.
Men, men... tänk om jag är självmordsbenägen och du tror att jag bara låtsas vara bitter...
Farväl grymma värld

För att vara seriös är du inbjuden till mitt jobbs fikabord på måndag så får du väl avgöra själv.
2014-07-04, 12:16
Medlem
Hari tillbaka i Modo. Var det inte han som hade ett rätt ansträngt förhållande till många modofans?
2014-07-04, 15:13
Medlem
Verbeeks avatar
Citat:
Hari tillbaka i Modo. Var det inte han som hade ett rätt ansträngt förhållande till många modofans?

Ja. För bara tre månader sen skrev han till Ludvig Byström att det måste vara skönt att täppa till truten på alla gnälliga modofans.

Skulle tro att Hari är tänkt som ersättare till Nylander då deras spelstil är relativt lika.
2014-07-04, 16:14
Medlem
€rics avatar
http://www.aikhockey.se/artikel/55997/

Skönt, nu kan man äntligen njuta av sommaren!
2014-07-04, 19:54
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

För att jag bryr mig om mitt lag?

Men trots allt är det ju bara "a game".

Du är förhoppningsvis något sånär friskt. Har ett jobb och en bostad och en familj du tycker om? Vad är viktigare?

Perspektiv?
2014-07-04, 20:15
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Men trots allt är det ju bara "a game".

Du är förhoppningsvis något sånär friskt. Har ett jobb och en bostad och en familj du tycker om? Vad är viktigare?

Perspektiv?

Nu är det inte MIG du frågar. Men att du kommer in i en sån här tråd och ifrågasätter någons engagemang och passion för sin förening. Att det bara skulle vara "a game". Kom igen, vad försöker du med? Såhär är det: du begriper helt enkelt inte. Ingen idé att du ens försöker förstå heller.

Bättre att du fortsätter påta i trädgården. Ha en trevlig sommar!
2014-07-04, 21:58
Avslutad
Frölunda sopar hem årets guld med sådan lätthet att vi knappast behöver spela några matcher under 14/15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in