Skadeglädje att vara en av torskarna här 2011 med halvseriösa försök till att vara helt snusfri i ett år nu!
Alla positiva effekter är väl så gott som bortblåsta, man kan ju inte gotta sig man slutat varje dag

däremot tackar jag mig själv lite då och då med lite "gratis bira" som i teorin inte skulle funnits om jag fortfarande höll på med det där giftet.
Jag minns hur snus var en slags livsstil, om än mycket tragiskt sån.
Bästa med att vara snusfri då? Hmmm... På rak arm, egentligen är det att inte behöva ta med snuset ut på helger och kunna vara med tjejer och veta hur stabil ens andedräkt är. Dessutom smakar snuset riktigt illa dagen efter på baksmällan och tarmkanalen ska vi inte ens snacka om så fort man tar en snus.