Citat:
Ursprungligen postat av
Multimedia-XL
Du verkar bara se män som kassakor.
Ofta så blir man ihop för att man älskar varandra, speciellt om incels blir det, eller vad hände med "personligheten är viktigaste"?
Det är inte nån tävling.
Och anledningen att dem klagar är för att folk tror att de ska få nån form av guldstjärna bara för att de finns.
1) Nej jag personligen ser män som kukar. Men de flesta kvinnor ser dem som kassakor.
2) Nope. Om kvinnor älskade män skulle de betala för sina män. Kvinnor blir ihop med män för att få ett bekvämt liv. Vilken man det är spelar ingen roll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Multimedia-XL
Själv är jag ensam, och vill gärna ha flickvän, men jag gnäller inte, anledningen till att jag inte ha nån flickvän är för att jag är osocial. Men jag tänker inte sjunka så lågt som att dela med mig bara för att nån tror att jag är en vandrade bankomat.
1) Vad talar du om? Sjunker du lågt om du åker buss istället för att köra bil?
2) Alla kvinnor (i princip) ser män som plånböcker, bejtänter, och clowner.
3) Mitt argument är att män behöver inte betala för en kvinna på heltid om de bara använder henne några timmar om dagen.
4) Till exempel hur många timmar per dag vill män ha sällskap av en kvinna? 1-2 timmar kanske? Säg 20 timmar per vecka.
5) Men män betalar för typ 84 timmar per vecka. Varför betala för 80 timmar när du bara utnyttjar 20?