2014-03-12, 21:59
Medlem
cacablancas avatar
vad tycker ni om det stället?
Citera
2014-03-12, 21:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cacablanca
vad tycker ni om det stället?

Sunkhak
Citera
2014-03-12, 22:08
Medlem
janne3xs avatar
Fult och trist
Citera
2014-03-17, 08:12
Medlem
teflonpannan69s avatar
Riktigt najs tycker jag ändå. Var dock med om en rätt så sunkig händelse där för tre veckor sedan...

Jag och mina kompisar sitter vid ett större bord som det lätt får plats 10 pers kring. Vi sitter i ändan av bordet, fyra pers, och två snubbar sitter vid andra kortändan. En sitter helt däckad med en ölen i handen och andra handen i ansiktet, lutandes på borden.

Vakten väcker honom en gång. En gång till. Den tredje gången boxar vakten lätt på hans arm, varpå killen inte svarar. Vakten lyfte dock upp hans huvud och där munnen och handen en gång låg ligger nu massa spya! I bara farten när vakten lyfte upp hans huvud spyr snubben ännu mer! Då passar hans polare på att sticka för att aldrig komma tillbaka. Spyasnubben är nu medvetslös och vakterna får bära bort honom, varpå en ensam vakt slutligen kör iväg honom till lasarettet.
Citera
2014-03-17, 20:03
Medlem
bobhnuds avatar
Det var många år sedan jag var där sist, och jag kan inte säga att jag har saknat stället nämnvärt. Minnet av Hirschen är att det var ett ganska tråkigt ställe, lätt att komma in dock, fullt av 18-åringar och billig öl.
Citera
2014-09-02, 23:49
Medlem
cacablancas avatar
hirschenkeller har öppnat på Sankt Eriksgatan 22, T-Fridhemsplan
är det lika bra som det andra eller är det samma bartenders?
Citera
2014-09-08, 19:49
Medlem
SanktOlofs avatar
Starbar->Cashbar->Uffes->JohannesBar-> och numera hirschenkeller (vid fridhemsplan) har väl sätt likadant ut i alla år, trots namnbyte. Samma klientel letar sig till samma lokaler känns det som. Lär inte vara någon större skillnad från vilket annat mysigt hak runt fridhemsplan
Citera
2014-09-17, 23:26
Medlem
needAlifes avatar
Hirschenkeller på Sveavägen måste jag ändå säga att jag uppskattar. Har inga dåliga erfarenheter från det stället men det kan även ha att göra med min fäbless för ölhallar och liknande. Det är alltid trevligt att dra dit om man är ett litet större gäng och det skadar ju inte att man kan få en riklig mängd öl billigt heller.
Citera
2014-09-18, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Riktigt najs tycker jag ändå. Var dock med om en rätt så sunkig händelse där för tre veckor sedan...

Jag och mina kompisar sitter vid ett större bord som det lätt får plats 10 pers kring. Vi sitter i ändan av bordet, fyra pers, och två snubbar sitter vid andra kortändan. En sitter helt däckad med en ölen i handen och andra handen i ansiktet, lutandes på borden.

Vakten väcker honom en gång. En gång till. Den tredje gången boxar vakten lätt på hans arm, varpå killen inte svarar. Vakten lyfte dock upp hans huvud och där munnen och handen en gång låg ligger nu massa spya! I bara farten när vakten lyfte upp hans huvud spyr snubben ännu mer! Då passar hans polare på att sticka för att aldrig komma tillbaka. Spyasnubben är nu medvetslös och vakterna får bära bort honom, varpå en ensam vakt slutligen kör iväg honom till lasarettet.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH Fan va kul!! Måste gå dit! Älskar sunkhak! Billig öl FTW.
Citera
2014-09-18, 01:35
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runktaco
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH Fan va kul!! Måste gå dit! Älskar sunkhak! Billig öl FTW.
Du tycker det är skojigt att en snubbe kunnat kvävas av sina egna spyor...?
Citera
2014-09-18, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Du tycker det är skojigt att en snubbe kunnat kvävas av sina egna spyor...?

hahahha jaaa!!!!! Man måste vara dum i huvudet för att inte tycka det är roligt!
Citera
2014-12-23, 12:32
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hirschenkeller på Sveavägen måste jag ändå säga att jag uppskattar. Har inga dåliga erfarenheter från det stället men det kan även ha att göra med min fäbless för ölhallar och liknande. Det är alltid trevligt att dra dit om man är ett litet större gäng och det skadar ju inte att man kan få en riklig mängd öl billigt heller.

Så sant! Jag minns Hirschen som ett trevligt ställe med SJUUUUKT snygga bartenders som varken leg:ade mig eller min kompis. De enda som inte blev leg:ade. Kul om man är många, tråkigt när man är få, men så är det väl överallt antar jag.

Hirschen är fortfarande bättre än Lion och Nivå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in