Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMystica
De ganger jag sett pride festivalen i Sthlm sa har det varit fullt barnvanligt och det har varit barn med i taget dessutom. Se det som ett tillfalle att lara barn tolerans mot andra personer.
Detta är bara sjukt. Jag hatar, verkligen HATAR extremvänstern, men jag respekterar derar rätt att existera som politiska partier. Jag avskyr allt som har med religion att göra. Jag respekterar dock enskilda religiösa personer som människor, men avskyr deras perversa människosyn. Lika djupt avskyr jag homosexualitet, kan kräkas över blotta tanken på bögars liv, samtidigt som jag respekterar många homosexuella och deras sätt att leva.
I samtliga fall, så avskyr/hatar jag levnadssätten, men respekterar att de finns. Skillnaden är, att när det handlar om sexuella avvikelser, så är den politiskt korrekta uppfattningen att ALLA MÅSTE älska dessa! (Så länge det handlar om dagens accepterade avvikelser, som homosexualitet, och inte djursex, pedofili, nekrofili eller andra avvikelser.) Jag kan avsky en miljöpartist och förväntas inte gå med i deras demonstrationer, men jag FÖRVÄNTAS stöda bögarnas demonstrationer. Varför är det så?