2017-02-06, 09:08
Bannlyst
Fast är man inte en fransk pederast/homofil så är det inte okej för en man att dricka vin offentligt. Det säger sig självt. Dock rör denna regel inte svensken då denne inte kan räknas fullt ut som en man.
Citera
2017-02-06, 19:57
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkoBako
Fast är man inte en fransk pederast/homofil så är det inte okej för en man att dricka vin offentligt. Det säger sig självt. Dock rör denna regel inte svensken då denne inte kan räknas fullt ut som en man.

Nu är jag visserligen inte svensk, men detta torde gälla all alkohol. Jag har märkt att när jag dricker öl, vin, eller sprit förvärvar jag åtminstone tre kvinnliga egenskaper.

1. Jag blir aningen tjatig.

2. Jag tenderar ibland att bli gråtmild.

3. Jag kan inte köra bil.
Citera
2017-02-07, 07:26
Medlem
Feadogs avatar
Faktum är ju att öl innehåller humle som är en östrogenbooster, så är det någon dryck som är kvinnlig så är det öl. Därav att många alkisar som druckit mycket öl har manboobs.
Citera
2017-02-07, 11:11
Medlem
Sqeptisks avatar
Det omanliga i sammanhanget är att bry sig om vad andra tycker om sitt val av alkoholhaltig dryck
Citera
2021-01-07, 22:59
Medlem
Nej, det är de inte 😂
Citera
2021-01-09, 19:26
Medlem
Strangeflowers avatar
En riktig man dricker det han tycker är gott. Patetiskt med män som står och suger på nån vidrig öl och man riktigt kan se hur de längtar efter ett glas sirligt rött istället. Grupprunkare med sneglande, osäker blick och den där äckliga mariestads old ox krampaktigt i näven, är sjukt osexiga. Small dick energy.
Citera
2021-01-09, 19:28
Medlem
Vin = mindre kalorier än öl.

Så för oss som tränar, eller för andra som bara vill gå ned i vikt, så är vin att föredra.

Det enda jobbiga är att man kan bli rejält sur i magen efter ett par helger med enbart vin. Men då finns ju omeprazol på apoteket.

Vin FTW.
Citera
2021-01-09, 21:08
Medlem
Nej. Varför skulle det vara det ? Jag dricker gärna vin tillsammans med dejt. Men det gör inget om man dricker olika saker heller, om dejten skulle föredra att dricka annat.
Citera
2021-01-09, 21:09
Bannlyst
vad är manligt, om inte att sluta bry sig om vad människors fåfängda ideer.

jag menar, oavsett om det är så att lösläppta, pedofiler, horor och kriminella dricker mycket vin. skulle det ändra på din person då?

det står i bibeln att Människosonen kom, åt och drack med syndare b-la. MEN VISDOMENS BARN FICK RÄTT.
Citera
2022-06-08, 02:29
Medlem
WadeGarretts avatar
Att ta fram en flaska vin under en dejt och med sällskapet njuta av innehållet till maten man förberett är bland det manligaste man kan göra. Man utstrålar självförtroende, vilket kvinnor gillar. En man som dricker vin verkar dessutom mer sofistikerad, en annan sak kvinnor gillar.
Citera
2022-06-08, 02:48
Medlem
Började med vin på riktigt när man närmade sig 30. Man började förstå vin. Innebörden och historian blev allt mer intressant. Hur man dricker osv. Är ingen expert men rött vin yes yes
Citera
2022-06-08, 08:39
Medlem
[quote=troy_mclure|80510899]Började med vin på riktigt när man närmade sig 30. Man började förstå vin. Innebörden och historian blev allt mer intressant. Hur man dricker osv. Är ingen expert men rött vin yes.

Dricka vin är det manligaste man kan göra. Så drick mindre öl och mer vin era fjollor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in