2014-03-10, 11:52
Medlem
http://www.bt.se/nyheter/boras/trafiklarare-utreds-for-sexuella-ofredanden(4194091).gm

"BT har haft kontakt med tidigare elever som anser sig kränkta. Det har varit allt från mer eller mindre grova sexskämt och sexuella anspelningar till tafsande.

–Böj dig framåt så att jag får se din vackra stjärt. Så kan det ha låtit när en ung kvinna ska kolla lufttrycket.

Han påstås också ha slickat på någons fingrar. Med mera."

Vilken skola?
Borås Trafikskola AB kan uteslutas eftersom företrädaren N*clas Hägg*lad uttalar sig i BT.
Citera
2014-03-10, 11:55
Medlem
Ovan nämnda verkar även vara aktiv i Söderkulla trafikskola. Iaf 2012:

http://www.bt.se/nyheter/boras/lastbil-fastnade-under-viadukt(3327763).gm
Citera
2014-03-11, 10:08
Medlem
Tompa-123s avatar
Någon som vet något mer om vem GM är? Fram med all info nu.
Citera
2014-03-11, 11:57
Medlem
Sökning på Eniro "trafikskola" i Borås ger tio träffar. Kom igen nu!

http://gulasidorna.eniro.se/hitta:trafikskola/bor%C3%A5s

Allégatans trafikskola
Nya trafikskolan i Borås AB
7H trafikskola
Körkortsteamet trafikskola
Borås trafikskola AB
Söderkulla Tung trafik
Peter och Oskars trafikskola AB (ligger i Varberg, filial i Borås?)
Citera
2014-03-11, 18:47
Medlem
Med all säkerhet handlar det om Allégatans trafikskola då det för cirka en månad sen dök upp en status på facebook där en tjej skrev att en lärare där betett sig perverst. Några skriver även att de har anmält denna lärare till polisen. Har dock ingen anning om vem läraren är.
Citera
2014-03-12, 14:48
Medlem
Tompa-123s avatar
Okej vet nog vem det är. Var på allegatans idag och fick höra att en lärare är borta på "obestämd tid" pga sjukdom. Han verkar lite märklig men vill inte hänga ut någon!
Citera
2014-03-12, 18:48
Medlem
Kollar man deras hemsida finns det tre stycken manliga körlärare. Frågade du nån som jobba där eller?
Citera
2014-03-12, 22:39
Medlem
Tompa-123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecerox
Kollar man deras hemsida finns det tre stycken manliga körlärare. Frågade du nån som jobba där eller?

Nej jag var där idag för jag skulle köra och så hörde jag i bakgrunden "du måste boka om dina körlektioner för "misstänkt-gm" Kommer inte vara här dem närmaste veckorna." . Sen när jag kollade om det går att boka hans körlektioner så fanns det inga lektioner under hans namn.

Skulle du kunna länka till FB-statusen? Om du ger mig ett namn så kan jag bekräfta att det är han det handlar om för vill inte outa någon utan att veta säkert till 100%.
Citera
2014-03-12, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa-123
Nej jag var där idag för jag skulle köra och så hörde jag i bakgrunden "du måste boka om dina körlektioner för "misstänkt-gm" Kommer inte vara här dem närmaste veckorna." . Sen när jag kollade om det går att boka hans körlektioner så fanns det inga lektioner under hans namn.

Skulle du kunna länka till FB-statusen? Om du ger mig ett namn så kan jag bekräfta att det är han det handlar om för vill inte outa någon utan att veta säkert till 100%.

FB-statusen avslöjade ej vem GM var, kan skicka den i PM om du vill ha den
Citera
2014-03-13, 14:28
Medlem
Tompa-123s avatar
Ja skicka du ett pm med statusen. :-)
Citera
2015-05-26, 23:39
Medlem
Står om trafikskolan och rättegången idag på bt.se. Dock dålig kunskap hur man länkar.... Ingen som vet om ägaren Christer oxo är åtalad? Tog mitt körkort för många år sedan. Redan då bytte många tjejer trafikskola pga att han kom med sexuella anspelningar osv. Ca 15år sedan. Han var även mot mig ett svin som lura av mig massa pengar.
Citera
2015-05-27, 18:17
Medlem
Har haft dålig koll på detta ett tag, men det verkar ju vara rätt sjuka lärare på skolan, av uppgifter i polisförhör:

Citat:
– Det var en sommardag och jag stannade bilen för att ta av mig jackan. Då sa han att jag kunde ta av mig mer och frågade om jag hade piercat någon bröstvårta för det kunde ju vara bra om jag hade svårt med höger och vänster, sa en elev.

Citat:
– Vi skulle pumpa ett däck och jag böjde mig framåt för att fylla på luft. Då slog han mig först hårt i stjärten och sedan lite lösare. Jag blev chockad och tror att jag skrattade för att komma ut ur situationen.

Så berättar en 20-årig kvinna i polisförhör om en av händelserna som nu lett till åtal.

"Vi borde göra detta oftare, jag vill se den här vyn oftare". Ungefär så ska läraren ha sagt efteråt.

http://www.bt.se/boras/trafiklarare-atalas-slog-mig-i-stjarten/

Snuskgubbar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här