2005-08-06, 13:12
Medlem
Gudruns avatar
Någon som vet?
Citera
2005-08-06, 13:45
Medlem
Milkfed 2s avatar
såg han nån gång på ett av dom där spelprogrammen som går på fyran på förmiddagarna...
Citera
2005-08-06, 13:53
Medlem
MrSandmans avatar
Japp, han har fastnat i Pusselträsket. Han har tydligen gjort någon dubbning oxå.

http://www.imdb.com/name/nm0644020/
Citera
2005-08-25, 13:12
Medlem
Jag kan meddela med lite matnyttig info ang. vår kära max/håkan, han var nämnligen vår tältgranne på roskilde, och han sågs av yours truly röka som en borstbindare
Sen var det även en kille som i lagom berusat tillstånd frågade honom -"öh, var det inte du som spelade håkan i svensson svensson", varpå Gabriell som han heter, svarar -"nädu, nu har du nog blandat ihop äpplen och päron lite"
Citera
2005-08-25, 14:09
Medlem
Har en polare som jobbade med honom för några år sedan på nån charterort i Europa. På samma ställe som Villa Medusa spelades in första åren.
Citera
2005-08-25, 14:58
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkattmat
Jag kan meddela med lite matnyttig info ang. vår kära max/håkan, han var nämnligen vår tältgranne på roskilde, och han sågs av yours truly röka som en borstbindare
Sen var det även en kille som i lagom berusat tillstånd frågade honom -"öh, var det inte du som spelade håkan i svensson svensson", varpå Gabriell som han heter, svarar -"nädu, nu har du nog blandat ihop äpplen och päron lite"

Pressade ni inte honom till ett erkännande?
Citera
2005-08-25, 15:07
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkfed 2
såg han nån gång på ett av dom där spelprogrammen som går på fyran på förmiddagarna...

Är det han den där som är lite "småfet" och som brukar vara bollplank med Körberg?
Citera
2005-08-25, 15:09
Medlem
hagge3s avatar
Någon som har en bild på honom när han är på Pussel?
Har aldrig sett programeländet nämligen.
Citera
2005-08-25, 16:42
Medlem
Konsult TTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Pressade ni inte honom till ett erkännande?
Han hette ju Max i Svensson, Svensson, inte Håkan!

/ TT
Citera
2005-08-25, 18:08
Medlem
cheeffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsult TT
Han hette ju Max i Svensson, Svensson, inte Håkan!

/ TT

Jepps...men han spelade Håkan Bråkan va? I Sune? Tyckte han var rolig när jag var mindre...trodde inte att han skulle behöva hora i tv som dom gör på dom där programmen

Men vänta, det här hittade jag på imdb.com:
Biography for Gabriel Odenhammar

Trivia:
Used to be a host on Swedish show Pussel. [2003]

He is currently working as a salesman in a Swedish store called Teknikmagasinet. [2005]
Citera
2005-08-25, 21:08
Medlem
tweek_s avatar
Haha, sagan om Max, en gång en lovande skådespelare som slutade upp som programledare för Pussel
Citera
2005-08-25, 21:21
Medlem
Ghandis avatar
har aldrig sett honom i pussel. Vad jag vet har körberg haft det o sedan erik o jannica o en till blond tjej som även var på dixie kanal5 innan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in