• 6
  • 7
2014-03-20, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaajjamensan
Trevligt att den här gangsta somaliern äntligen fick vad han förtjänade synd att han fortfarande lever bara. O den här sanna wallow vad har hänt med henne? Var inte hon en reko tjej innan hon blev i somalierns våld? Verkar som hennes make Mohammed förstört hjärnan på henne totalt.

Jo hon var riktigt riktigt skötsam och reko för ca 10-12 år sedan. Halvskumma polare men höll sig undan skiten.. Men fick tillslut smak för brass och sen tjack via en tidig pojkvän.

BTW
JAg såg på Sonn* Hanse* FB sida och det är ju riktigt sköna folk som gillat bilder och så. Inte MENSA om man säger så.. Mestadels (ö) kända pundare och pack...
Citera
2014-03-25, 23:26
Medlem
Någon som kan lägga upp "FUP" ?
Citera
2014-04-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackheart
Ha ha ha ha..

Ursäkta om jag är fördomsfull och drar alla över en kam, men vilken skräll att han bodde i Dottevik. Begåvningsreservens HQ. Björns Väg om jag får gissa...
fördoms full de kan man sig alla i dottevik skulle vara slödder.
lite fel ute är du iaf
finns lika mycket löst folk över allt i byn dottevik har lägsta kriminaliteten i arvika
pga av en av dessa som fick smaka på stålet råkar vara från där så är inte alla busar
plus han bor inte i dottevik
Citera
2014-06-05, 17:25
Medlem
Nu är GM dömd i tingsrätten.
3 år i finkan och 85 000 SEK i skadestånd.

NWT:
http://www.nwt.se/arvika/article1573855.ece

Vem är GM?
Citera
2014-08-04, 17:52
Medlem
m*'kael b'roberg stans största tönt som fick 40 års kris och bytte favorit hobbyn att vara fågelskådare till wannabe biker, kan bara gå fel när man som 40 åring försöker börja knarka å leva vilda livet sedan alla som skriver på detta ämne och själva sitter och ska vara så hemliga i sin identitet lämnar ut namn utan att maska och dessutom skriver falska osanningar om san´*a & m*hammed! ja gud vad patetiska! lika fega som en annan omdiskuterad person i detta ämne, göm er bakom datorn ni
Citera
2014-09-06, 13:50
Medlem
har bara en liten tanke-på riktigt,vad hade ni för relation till honom?jag känner den här mannen som en underbar människa och framför allt pappa-hur står det till själv på den fronten?kan ha fel nu nu men enligt mitt vetande så hade ni sålt knark till hans dotter.hade det gällt mina barn hade jag slaktat eder på riktigt.skäms.jag finns där ute-
Citera
2014-09-14, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocco1918
har bara en liten tanke-på riktigt,vad hade ni för relation till honom?jag känner den här mannen som en underbar människa och framför allt pappa-hur står det till själv på den fronten?kan ha fel nu nu men enligt mitt vetande så hade ni sålt knark till hans dotter.hade det gällt mina barn hade jag slaktat eder på riktigt.skäms.jag finns där ute-
Hade Hon något med detta och göra Rocco ?
Denna herre slog och hota henne tvinga henne vad fan har hon med detta att göra
Va hennes kille har gjort är väl inte rätten till att knivhota henne
Vad menar du med jag finns där ute ge sig på en som inte har med detta och göra
Citera
2018-02-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har aldrig påstått att GM bor i dottevik. Läs mina poster istället. GM heter Ra*mind dvs samma man som blev stucken av Muhammed för 3 år sedan.

Du kommer med väldigt mycket osanningar rent av lögner. En sådan Idiot som tror sig veta saker och sprider lögner om folk du inte vet ett skit om jävla Loser
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in