2014-03-08, 20:57
Medlem
rondellhundens avatar
Ja vad fan kan det vara.. det kliar liksom ibland...

http://oi61.tinypic.com/2myausm.jpg
Citera
2014-03-08, 20:59
Medlem
TheJackets avatar
Ser ut som torr hud
Citera
2014-03-08, 21:00
Bannlyst
Om du nyligen vaxat dig och du har kliat blir det rött, det ser nämligen ut så.
Citera
2014-03-08, 21:01
Medlem
rondellhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ser ut som torr hud

ja det syns inte så bra på bilden kanske... men det är liksom "sår" ibland om man kollar noga
Citera
2014-03-08, 21:21
Medlem
bike99s avatar
Hur länge har du haft det? Jag tycker verkligen det ser ut som nån typ av svamp.
Citera
2014-03-08, 21:30
Medlem
rondellhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bike99
Hur länge har du haft det? Jag tycker verkligen det ser ut som nån typ av svamp.

3-4 månader kanske till och från..? Jag lät könshåret växa till sig fritt i ett och ett halvt år ungefär.. misstänker att i och med att det kanske aldrig fick torka till sig ordentligt där nere i djungeln så bildades det någon form av svamp efter ett tag.. är det möjligt?
Citera
2014-03-08, 22:00
Medlem
Timmervargens avatar
Ganska exakt så där såg det ut för mig i början senast jag fick skabb (kliade som självaste fan). Dock om det varit så 3-4 månader utan att sprida sig så är det säkert något annat ofarligt.
Citera
2014-03-09, 00:38
Medlem
bike99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
3-4 månader kanske till och från..? Jag lät könshåret växa till sig fritt i ett och ett halvt år ungefär.. misstänker att i och med att det kanske aldrig fick torka till sig ordentligt där nere i djungeln så bildades det någon form av svamp efter ett tag.. är det möjligt?

Jo, svamp trivs när det är fuktigt. Jag har haft svamp i ljumsken en gång och jag tycker att det såg likadant ut som det du har. Testa köpa nåt svampdödande på apoteket och se till att få det ordentligt torrt efter du duschat. Man kan tex använda en hårtork och blåsa så det verkligen blir snustorrt.
Citera
2014-03-09, 00:38
Medlem
Kickexs avatar
Ser ut som irriterad hud.
Raka dig och testa någon hudvänlig salva.
Citera
2014-03-09, 01:34
Medlem
Haft parfym på kuken? ^^ Man får torr hud utav det på känsliga områden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in