2014-03-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
a) Kvinnor var inte villiga för de fick inte välja män. Kvinnor är inte villiga med alla män för att de måste bära barnet och ta hand om det därför är kvinnor mycket selektiva när de väljer vilka män de ska ha sex med.

b) Kan du länka?

c) Kan du ge exempel?

a) Stämmer. Männen valde de villiga kvinnorna, för att män gillar villiga kvinnor.

b) Det var mitt exempel från när jag var elektriker.

c) Exempel, unga kvinnor blir kallade slampor när de har mycket sex, men killarna får beröm.
Citera
2014-03-12, 18:39
Medlem
Citat:
(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Menar du riktigt våldtäkt mot din vilja?
Citera
2014-03-12, 18:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
1) Om man behöver statistik för att vara trovärdig vill jag att du ger mig statistik som visar att kvinnor vill bli våldtagna. Annars litar du på mig när jag säger att jag är man och vet.

2) incel?

3) Du har fel, kvinnor är villiga. Mycket villiga.

1) Jag har länkat till det tidigare i tråden, 30-60% av kvinnorna uppger i olika studier att de fantiserar om att bli våldtagna.

2) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=incel

3) Nej det finns inga belägg för det. Men det finns belägg för att de inte är villiga,

Citat:
Sedan den förra befolkningsstudien 1996 har svenskarnas sexfrekvens minskat med 24 procent.

1996 hade en medelsvensk sex 5,0 gånger i månaden. I år är siffran 3,8*.

Det är mer sällan än vad som uppmättes 1967, då medeltalet var 4,2 gånger i månaden.

Samtidigt har lusten minskat i befolkningen. Färre uppger att de ofta har lust, fler uppger sällan. Utvecklingen gäller främst unga.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791297.ab
Citera
2014-03-12, 18:41
Medlem
Citat:
1) Jag har länkat till det tidigare i tråden, 30-60% av kvinnorna uppger i olika studier att de fantiserar om att bli våldtagna.

2) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=incel

3) Nej det finns inga belägg för det. Men det finns belägg för att de inte är villiga,

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791297.ab

1) Jag frågade inte efter fantasier, utan om att verkligen bli våldtagen. Du är inte trovärdig.

2) Är jag ofrivilligt i celibat? Nu hittar du ju på. Du är inte trovärdig.

3) Finns massor av belägg. Du är inte trovärdig längre.
Citera
2014-03-12, 18:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
a) Stämmer. Männen valde de villiga kvinnorna, för att män gillar villiga kvinnor.

b) Det var mitt exempel från när jag var elektriker.

c) Exempel, unga kvinnor blir kallade slampor när de har mycket sex, men killarna får beröm.

a) Det fanns inga villiga kvinnor för att i) kvinnorna fick inte välja partner själva ii) kvinnor är naturligt selektiva för att de har högre parental investment i avkomman.

b) Det är något du hittar på.

c) Nej det är ingen som kallar kvinnor som har sex för slampor idag. Det är en media myt.
Citera
2014-03-12, 18:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Menar du riktigt våldtäkt mot din vilja?

Sex bör alltid vara mot kvinnans vilja
Citera
2014-03-12, 18:43
Medlem
Citat:
a) Det fanns inga villiga kvinnor för att i) kvinnorna fick inte välja partner själva ii) kvinnor är naturligt selektiva för att de har högre parental investment i avkomman.

b) Det är något du hittar på.

c) Nej det är ingen som kallar kvinnor som har sex för slampor idag. Det är en media myt.

a) Det fanns massor av villiga kvinnor, eftersom evolutionen gynnat dom, eftersom män tänder på villiga kvinnor och därför får dom fler barn.

b) Faktiskt inte.

c) Jag jobbar på ett gymnasium, jag hör det varje dag. Det är ingen myt. Du är inte trovärdig när du ljuger så där.
Citera
2014-03-12, 18:43
Medlem
Fel
Citera
2014-03-12, 18:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jag frågade inte efter fantasier, utan om att verkligen bli våldtagen. Du är inte trovärdig.

2) Är jag ofrivilligt i celibat? Nu hittar du ju på. Du är inte trovärdig.

3) Finns massor av belägg. Du är inte trovärdig längre.

1) Fantasier om att bli våldtagen är samma sak som att vilja bli våldtagen. Jag har förklarat det tidigare.

2) Nej det framgår av dina påståenden om kåta hemmafruar som ligger med elektriker.

3) Jag har visat att kvinnor har mindre sex idag än 1967. Om du googlar kan du se massor av studier/artiklar/med mera som talar om kvinnors bristande lust.
Citera
2014-03-12, 18:46
Medlem
Citat:
1) Fantasier om att bli våldtagen är samma sak som att vilja bli våldtagen. Jag har förklarat det tidigare.

2) Nej det framgår av dina påståenden om kåta hemmafruar som ligger med elektriker.

3) Jag har visat att kvinnor har mindre sex idag än 1967. Om du googlar kan du se massor av studier/artiklar/med mera som talar om kvinnors bristande lust.

1) Fantasier och verklighet är inte samma sak. Jag har förklarat det tidigare.

2) Om jag har sex med hemmafruar så är jag i celibat? Då har du missupfattat vad celibat betyder.

3) Det är bara vad kvinnor säger. Jag är man och vet hur det fungerar.
Citera
2014-03-12, 18:46
Medlem
IvanPavlovs avatar
Babianen

Visa statistiken som visar att de flesta kvinnor vill bli våldtagna. Och inget löst bullshit om fantasier hit och porrkonsumtion dit, det är irrelevant. Jag ger dig en sista chans att komma med hard facts.
Citera
2014-03-12, 18:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
a) Det fanns massor av villiga kvinnor, eftersom evolutionen gynnat dom, eftersom män tänder på villiga kvinnor och därför får dom fler barn.

b) Faktiskt inte.

c) Jag jobbar på ett gymnasium, jag hör det varje dag. Det är ingen myt. Du är inte trovärdig när du ljuger så där.

a) Kvinnor är inte villiga med vilken man som helst håller du med om det? Om kvinnan då tvingas ha sex med en man som hon inte får välja är hon inte villig. Därför har det aldrig funnits villiga kvinnor det är en manlig sex fantasi.

b) Jo för ingen kvinna tänder på det det är ett koncept som kommer från gay världen där finns det en fetish för manliga hantverkare.

c) Jag har varit ung kvinna och det var ingen som hatade på att man hade sex. Det är en ren media myt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in