2014-03-12, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
a) Kvinnor fick inte välja vem de skulle ha sex med.

b) Det finns inga villiga kvinnor. Belägg för det är dateing siter, att fler män vill ha sex än kvinnor, att män betalar för sex medan kvinnor inte betalar för sex, med mera.

c) Om kvinnor tände på frivilligt sex skulle de konsumera porr osm handlar om frivilligt sex med det gör de inte.

a) Stämmer. Männen valde de villiga kvinnorna.

b) Det finns massor av villiga kvinnor. Villiga kvinnor raggar inte på dejting-sidor.

c) Nej, ty den skambelagda sexualiteten gör att en del kvinnor fortfarande fantiserar om tvångssex.
Citera
2014-03-12, 18:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
1) Jag är man, så jag vet givetvis hur mycket sex män har.

2) singlar har ännu mer sex än män med partner

3) Givetvis, villiga kvinnor raggar inte på nätet eller på dejtingsidor.

1) Nej du är incel därför är du inte trovärdig.

2) Nej det finns inga belägg för det titta på Kinsey. Det är män som är gifta som har mest sex. Singel män har minst sex.

3) Kvinnor raggar inte alls. Belägg för det är alla män som klagar på att de inte får ragg på krogen.
Citera
2014-03-12, 18:30
Medlem
Citat:
a) Kvinnor fick inte välja vem de skulle ha sex med.

b) Det finns inga villiga kvinnor. Belägg för det är dateing siter, att fler män vill ha sex än kvinnor, att män betalar för sex medan kvinnor inte betalar för sex, med mera.

c) Om kvinnor tände på frivilligt sex skulle de konsumera porr osm handlar om frivilligt sex med det gör de inte.

Om du nu säger att kvinnor tänder på våldtäkter, så vad passar bättre än att fråga en kvinna om hon gör det?

Så, vill du själv bli våldtagen?
Citera
2014-03-12, 18:31
Medlem
Citat:
1) Nej du är incel därför är du inte trovärdig.

2) Nej det finns inga belägg för det titta på Kinsey. Det är män som är gifta som har mest sex. Singel män har minst sex.

3) Kvinnor raggar inte alls. Belägg för det är alla män som klagar på att de inte får ragg på krogen.

1) Jag är man, så jag vet givetvis vad män gör.

2) Stämmer inte, återigen jag är man, och vet hur män har sex.

3) Stämmer, män väljer ut villiga kvinnor att ha sex med.
Citera
2014-03-12, 18:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
a) Stämmer. Männen valde de villiga kvinnorna.

b) Det finns massor av villiga kvinnor. Villiga kvinnor raggar inte på dejting-sidor.

c) Nej, ty den skambelagda sexualiteten gör att en del kvinnor fortfarande fantiserar om tvångssex.

a) Det fanns inga villiga kvinnor för att kvinnorna var inte villiga att ha sex med männen. För kvinnorna fick inte välja vilken man de skulle ha sex med.

b) Kan du ge exempel på var det finns villiga kvinnor?

c) Har du några belägg för att sexualitet fortfarande är skambelagt?
Citera
2014-03-12, 18:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om du nu säger att kvinnor tänder på våldtäkter, så vad passar bättre än att fråga en kvinna om hon gör det?

Så, vill du själv bli våldtagen?

Jag har redan svarat på det.
Citera
2014-03-12, 18:33
Medlem
Citat:
a) Det fanns inga villiga kvinnor för att kvinnorna var inte villiga att ha sex med männen. För kvinnorna fick inte välja vilken man de skulle ha sex med.

b) Kan du ge exempel på var det finns villiga kvinnor?

c) Har du några belägg för att sexualitet fortfarande är skambelagt?

a) Det fanns massor av villiga kvinnor, för män tänder på dom, därför har dom fått mest barn och spridit sina gener vidare.

b) Har redan givit det.

c) Ja, det är tydligt i all debatt om sex och unga tex. Läs vilken tidning som helst.
Citera
2014-03-12, 18:34
Medlem
Citat:
Jag har redan svarat på det.

Ok då missade jag det, vad svarade du?
Citera
2014-03-12, 18:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jag är man, så jag vet givetvis vad män gör.

2) Stämmer inte, återigen jag är man, och vet hur män har sex.

3) Stämmer, män väljer ut villiga kvinnor att ha sex med.

1) Enligt statisiken har du fel. Därför är du inte trovärdig, http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791297.ab

2) Du har inte sex du är incel.

3) Kvinor är inte villiga till sex. Det är därför män måste uppvakta kvinnor innan de får sex, till exempel ta ut dem på date, betalar för sex med prostituerade, med mera. Om kvinnor var villiga skulle män inte behöva uppvakta kvinnor.
Citera
2014-03-12, 18:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
a) Det fanns massor av villiga kvinnor, för män tänder på dom, därför har dom fått mest barn och spridit sina gener vidare.

b) Har redan givit det.

c) Ja, det är tydligt i all debatt om sex och unga tex. Läs vilken tidning som helst.

a) Kvinnor var inte villiga för de fick inte välja män. Kvinnor är inte villiga med alla män för att de måste bära barnet och ta hand om det därför är kvinnor mycket selektiva när de väljer vilka män de ska ha sex med.

b) Kan du länka?

c) Kan du ge exempel?
Citera
2014-03-12, 18:37
Medlem
Citat:
1) Enligt statisiken har du fel. Därför är du inte trovärdig, http://www.aftonbladet.se/nyheter/sverigeligger/article16791297.ab

2) Du har inte sex du är incel.

3) Kvinor är inte villiga till sex. Det är därför män måste uppvakta kvinnor innan de får sex, till exempel ta ut dem på date, betalar för sex med prostituerade, med mera. Om kvinnor var villiga skulle män inte behöva uppvakta kvinnor.

1) Om man behöver statistik för att vara trovärdig vill jag att du ger mig statistik som visar att kvinnor vill bli våldtagna. Annars litar du på mig när jag säger att jag är man och vet.

2) incel?

3) Du har fel, kvinnor är villiga. Mycket villiga.
Citera
2014-03-12, 18:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ok då missade jag det, vad svarade du?

(FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in