Citat:
Jag tycker absolut att du skall gå ut och träffa tjejer - det är skilt ifrån att du äger rätten att kräva något av dem eller att de har något som helst ansvar för din eller andras sexualitet.
Precis det jag menar. Du vill gå runt och uttrycka dina åsikter om det ena och det andra utan att ta ansvar för dom. Du vill kunna säga till en porraktris att det hon gör leder till sexuella övergrepp, men du vill på samma gång inte hålla henne i handen och leda henne ut ur det.
Och det är typiskt feministiskt betéende. Ni går runt och yttrar både det ena och det andra och ignorerar fullständigt hur personer känner inför det.
Ni betéer er oansvarigt, precis som du själv erkänner .
Typ som modellkritikerna. En tjej lägger ner sin själ på att gå på gym, äta rätt, för att nå sitt mål att se ut på ett visst sätt. Vad får hon av feministerna? Massa skit. "Du är photoshoppad. Du är inte äkta. Du är ett våp som bara gör vad män vill att du ska göra. Du kan inte tänka själv.".
Jag brukar inte vara för censur. Men när det kommmer till era ansvarslösa uttalanden så önskar jag verkligen inget mer än att ni helt enkelt håller käften. Ni är som ett gäng bitchiga mobbare på högstadiet. Ni säger en massa skit om folk, men frånsäger er precis allt ansvar. Att tala är silver och tiga är guld eller hur det nu var.
Southpark gjorde ett ganska briljant avsnitt om detta "fenomen".
https://www.youtube.com/watch?v=j923emttEPw
Hon går runt och spyr på tjejer som pillar i photoshop för att bli omtyckta. Men hon ser inte vilket rövhål hon är som inte tar ansvar över det hon säger. Hon tror att hennes förolämpande attityd rättfärdigar att gå runt och förolämpa andra. Det är bara sorgligt.
Kul också att när jag väl konfronterar dig om att jag nu faktiskt är en runkinisse och inte vet hur man attraherar tjejer, så vill du plötsligt att jag INTE ska gå ut och träffa tjejer. Då är porr plötsligt helt OK.
Och det är typiskt feministiskt betéende. Ni går runt och yttrar både det ena och det andra och ignorerar fullständigt hur personer känner inför det.
Ni betéer er oansvarigt, precis som du själv erkänner .Typ som modellkritikerna. En tjej lägger ner sin själ på att gå på gym, äta rätt, för att nå sitt mål att se ut på ett visst sätt. Vad får hon av feministerna? Massa skit. "Du är photoshoppad. Du är inte äkta. Du är ett våp som bara gör vad män vill att du ska göra. Du kan inte tänka själv.".
Jag brukar inte vara för censur. Men när det kommmer till era ansvarslösa uttalanden så önskar jag verkligen inget mer än att ni helt enkelt håller käften. Ni är som ett gäng bitchiga mobbare på högstadiet. Ni säger en massa skit om folk, men frånsäger er precis allt ansvar. Att tala är silver och tiga är guld eller hur det nu var.
Southpark gjorde ett ganska briljant avsnitt om detta "fenomen".
https://www.youtube.com/watch?v=j923emttEPw
Hon går runt och spyr på tjejer som pillar i photoshop för att bli omtyckta. Men hon ser inte vilket rövhål hon är som inte tar ansvar över det hon säger. Hon tror att hennes förolämpande attityd rättfärdigar att gå runt och förolämpa andra. Det är bara sorgligt.
Kul också att när jag väl konfronterar dig om att jag nu faktiskt är en runkinisse och inte vet hur man attraherar tjejer, så vill du plötsligt att jag INTE ska gå ut och träffa tjejer. Då är porr plötsligt helt OK.