2014-03-09, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Man behöver inte kolla porr för att vara porrskadad, i vårt samhälle kommer influenserna från många håll utan att man behöver ha direktkontakt med porren.

De killar som dras till dig har det du har att erbjuda som preferens, varav en är att du är tillgänglig - kan du inte ens räkna ut det själv.

Jaså, är inte deras tjejer tillgängliga, de som inte tappat lusten alltså? Men det är inte nog för dom tydligen.

Finns en jag har nu som är den enda jag är med, och honom gör jag mitt bästa för att behålla.
Citera
2014-03-09, 23:00
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jaså, är inte deras tjejer tillgängliga, de som inte tappat lusten alltså? Men det är inte nog för dom tydligen.
Det ena behöver inte förta andra när det handlar om människor som är beredda att vara otrogna.

Citat:
Finns en jag har nu som är den enda jag är med, och honom gör jag mitt bästa för att behålla.
Jo, jag har förstått att du jobbar på det.
Citera
2014-03-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Alla män har ett intresse av att se hennes rumpa och de jämför den rumpan med din.

Om killar gillade din rumpa så hade du varit gift. Du har alltså haft hans intresse i 5 år men är fortfarande inte gift. Om en kille verkligen är intresserad av dig så kommer han be dig flytta in och inte låta dig lämna hemmet.

Ja, eller hur.
Och om han inte gillade min rumpa skulle han inte vara där med handen hela tiden.
Han vill inte gifta sig med någon. Och inte jag heller.
Verkar vara lika bra så då jag tar mina promenader så hemmet lämnar jag.
Citera
2014-03-09, 23:04
Medlem
Citat:
Det ena behöver inte förta andra när det handlar om människor som är beredda att vara otrogna.

Jo, jag har förstått att du jobbar på det.

Lustigt nog har jag aldrig hört en otrogen säga: Min tjej hon ger mig det sexet jag vill ha men jag känner ändå att jag vill ha sex med någon annan än henne.
Citera
2014-03-09, 23:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ja, eller hur.
Och om han inte gillade min rumpa skulle han inte vara där med handen hela tiden.
Han vill inte gifta sig med någon. Och inte jag heller.
Verkar vara lika bra så då jag tar mina promenader så hemmet lämnar jag.

Inse fakta om han inte har gift sig med dig och låter dig lämna hemmet så väntar han bara på att nåt bättre ska dyka upp. Om han var tillsammans med Monica Santhiago vad skulle han göra då?

Varför börjar du inte med att titta på porr och lägga märke till hur porr tjejernas rumpor ser ut, och vad de gör med dem. För det gör alla män.
Citera
2014-03-09, 23:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lustigt nog har jag aldrig hört en otrogen säga: Min tjej hon ger mig det sexet jag vill ha men jag känner ändå att jag vill ha sex med någon annan än henne.
Du förväntar dig alltså ärlighet av en man som går till din säng för sex? Jag ger dig att det nog inte faller under epitet "porrskada", naiv kanske.

Brukar du själv berätta för dina älskare hur tillfredsställd du egentligen är av någon annan? Hur mycket bättre? Skönare? Finare? Välutrustade? Andra varit .. eller brukar du välja en annan approach?
Citera
2014-03-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Inse fakta om han inte har gift sig med dig och låter dig lämna hemmet så väntar han bara på att nåt bättre ska dyka upp. Om han var tillsammans med Monica Santhiago vad skulle han göra då?

Varför börjar du inte med att titta på porr och lägga märke till hur porr tjejernas rumpor ser ut, och vad de gör med dem. För det gör alla män.

Inse fakta: Du vet inget om honom.
Om jag lade ut sådana bilder som du gjort på nätet skulle han nog aldrig mer snacka med mig.
Låt mig gissa, hon är en sådan som blir slickad och sådana är han inte med.
För att jag inte är lebb och har ingen behov av att med flit göra mig avtänd/ illamående.
Senast redigerad av LionQueen88 2014-03-09 kl. 23:41.
Citera
2014-03-09, 23:20
Medlem
Citat:
Du förväntar dig alltså ärlighet av en man som går till din säng för sex? Jag ger dig att det nog inte faller under epitet "porrskada", naiv kanske.

Brukar du själv berätta för dina älskare hur tillfredsställd du egentligen är av någon annan? Hur mycket bättre? Skönare? Finare? Välutrustade? Andra varit .. eller brukar du välja en annan approach?

Ja, de har ingen anledning att ljuga. De kan säga helt enkelt jag är nöjd med henne men vill ha annat, utan att gå in på mer detaljer än så.
Varför skulle en av de killarna nämnt för mig att han äntligen fått prova lite analt med sin tjej om han nu ljuger?
Precis som jag erkänt för killar att jag får lätt orgasm, inte bara med dom. Utan att för den delen behöva berätta om när jag var med en kille som gav mig 10 orgasmer fler än han gjorde eller liknande.
Citera
2014-03-09, 23:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja, de har ingen anledning att ljuga. De kan säga helt enkelt jag är nöjd med henne men vill ha annat, utan att gå in på mer detaljer än så.
Herregud så naivt.
Citat:
Varför skulle en av de killarna nämnt för mig att han äntligen fått prova lite analt med sin tjej om han nu ljuger?

Citat:
Precis som jag erkänt för killar att jag får lätt orgasm, inte bara med dom. Utan att för den delen behöva berätta om när jag var med en kille som gav mig 10 orgasmer fler än han gjorde eller liknande.
Det du säger att du sagt .."erkänt" .. till dem är inte det jag frågar efter.
Citera
2014-03-09, 23:40
Medlem
Citat:
Herregud så naivt.

Det du säger att du sagt .."erkänt" .. till dem är inte det jag frågar efter.

Jaså, om deras tjejer är så fantastiska vad gör de då hos mig? Deras fantastiska tjej ligger ju hemma och väntar på de villig att låta de knulla henne i röven så varför då ta bilen till mig?
Du frågade ju om jag brukade berätta för de hur tillfredsställd jag blivit av någon annan.
Citera
2014-03-09, 23:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jaså, om deras tjejer är så fantastiska vad gör de då hos mig? Deras fantastiska tjej ligger ju hemma och väntar på de villig att låta de knulla henne i röven så varför då ta bilen till mig?
Du frågade ju om jag brukade berätta för de hur tillfredsställd jag blivit av någon annan.

Mina frågor:

Dessutom var ju ditt svar att du inte brukade göra det:
Citat:
Utan att för den delen behöva berätta om när jag var med en kille som gav mig 10 orgasmer fler än han gjorde eller liknande.

De kommer till dig för att du är tillgänglig och de kan tänka sig att vara otrogna. Det har inget att göra med att du fyller något viktigt behov hos dem.
En ledtråd i det borde vara att det är till sin flickvän/fru de går hem - det du har är inte tillräckligt för att få dem att stanna hos dig eller lämna och söka det du ger hos någon annan. Du är ett tidsfördriv - inget viktigt. Du har ramlat i samma fälla som så många andra prassel bara.. att tro att du är något speciellt i otrogna mäns liv..
Citera
2014-03-09, 23:49
Bannlyst
Citat:

Jag dumpade nyligen en tjej trots att vi sex så ofta jag ville. Variation förnöjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in