• 2
  • 3
2014-03-09, 13:56
Medlem
Jag har inget gemensamt med henne annat n att vi bor i samma hus, att helt pltsligt adda henne p FB knns som lite stalkervarning? Ngra bra tips?

Kanske PRATA med henne ?
Citera
2014-03-09, 14:20
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Jag har inget gemensamt med henne annat n att vi bor i samma hus, att helt pltsligt adda henne p FB knns som lite stalkervarning? Ngra bra tips?

Kanske PRATA med henne ?

Ja men hade du fljt trden s finns det inget stt att springa in i henne. Det r klart jag skulle fredra att snacka med henne frst. Men jag ser henne i princip aldrig, ytterst f gnger. S jag r bunden vid att brja p fejjan och det knns inte bra. Men ska frska iaf, slnger en update eftert om det blir en win eller fail.
Citera
2014-03-10, 08:13
Bannlyst
langa in snabeln via brevldan ?
Citera
2014-03-10, 10:28
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils.Lind
langa in snabeln via brevldan ?

Tyvrr s finns det inga brevinkast i drrarna utan dom r dr nere vid porten. Jag fr stlla mig dr och trycka in den tills dess att hon kommer och ska hmta posten istllet.
Citera
2014-03-10, 22:20
Medlem
Trakigtaliass avatar
Det lter bra att brja p Facebook, jag hade blivit rrd ifall ngon hade sett mig p Campus(eller i huset dr jag bor) och faktiskt tagit sig tid att leta upp mig p Facebook. Du kan ju inte rkna med att det kommer bli ngot men samtidigt har du ju INGET att frlora. Du kommer bara att ngra dig ifall du inte gr det KR!
Citera
2014-03-10, 22:28
Bannlyst
den hr trden r s jvla typisk SVERIGE. Vi lever i ett land dr vi inte talar! det borde vara helt okej, anser jag! att f bjuda ut en tjej via e-mail alt facebook............tjejer kanske ni borde bjuda ut? fr ni tjatar ju om jmstlldhet 24/7.
Citera
2014-03-10, 22:31
Bannlyst
jag talade med en arab snubbe en gng(hatar araber), denne sa fljande.
Anledningen till att jag kan stirra p kvinnor och g fram som ni svennar inte kan r pga fljande:
- jag ser ned p kvinnor.
jmstlldhets grejen har gjort oss vita svenskar till fjollor.
Citera
2014-03-11, 02:14
Medlem
FannyFruxos avatar
Lgg en dikt i hennes brevlda:

Hej jag r en kille,
definitivt ett snille. Garanterat stor pille.
Du r en st tjej, men jag vgar inte sga hej.
Din blick mig frfriskt smeker, ack, du med mitt hjrta leker.
Fagra jungfru
Oh, Fagra jungfru.

Eller s behver du inte gra en stor grej utav det. Knacka p och med ett mjukt leende s frgar du om hon mjligtvis har lite socker att lna ut. Eller ngot manligare, typ en skruvdragare eller en morgonstjrna. Eller du! Frga om hon har kaffe fr ditt r ju slut. Efter ngra dagar knackar du p och sger att du grna vill bjuda tillbaka p kaffet, och frgar d om hon har lust att ta en kopp med dig.

Men jag hade gillat en ramsa. Hade undrat vad fan det var fr fn, och sett mjligheterna: han kan jag ha det roligt ihop med.
Citera
2014-03-11, 10:33
Medlem
jaybones avatar
Lite stalker r det vll att lgga till henne p fb. Men du har inget annat val tyvrr. Du fr vll skoja till det, typ skriva Hej, granne, vet du om man kan hyra parkeringsplats blablabla. Sen sl till lngre fram!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in