2014-03-07, 18:15
Medlem
sedan våren 2012 har jag fått s.k splinter hemmorhages alltså blödningar under naglarna som ser ut som små svarta streck. Ingen läkare verkar ta det seriöst och tycker inte om att gå till VC i vilket fall. Dessa svarta streck kommer och går och uppstår på flertalet av naglarna. Är det någon som varit med om samma sak och fått det utrett?
Citera
2014-03-07, 20:58
Medlem
pokereves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wandsworth
sedan våren 2012 har jag fått s.k splinter hemmorhages alltså blödningar under naglarna som ser ut som små svarta streck. Ingen läkare verkar ta det seriöst och tycker inte om att gå till VC i vilket fall. Dessa svarta streck kommer och går och uppstår på flertalet av naglarna. Är det någon som varit med om samma sak och fått det utrett?

Är du frisk i övrigt? Några andra symtom?

/Mvh
Citera
2014-03-08, 10:51
Medlem
Nja har upplevt kramper i vaderna på nätterna, mina naglar har även blivit supertunna. Men bara sånna småsaker som det känns löjligt att uppsöka vård för. Tycker bara att det är underligt att konstant få dessa splinter blödningar, kan ju knappast vara normalt.
Citera
2014-03-08, 13:46
Medlem
ParadiseRoads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wandsworth
Vad är det som oroar dig då? Vad tycker du ska utredas?
Citera
2014-03-09, 19:54
Medlem
Nja orolig är jag väl inte men undrar mest om någon haft samma sak och om det betydde något särskilt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in