Citat:
Ursprungligen postat av
Sguelaiche
Grovklippt med inklippta pauser och uteblivna svar då?`
Dessa troll från Linköping kan ingen normalbegåvad person ta på allvar...

Lyssna på det han granskar, med fokus på västvärldens medias rapportering kring Putin.
Dels att han tar upp det, och dels hur pass bra han sätter fokus på massmedias hyckleri med hur deras åsikter blir nyheter.
Inget klipp o klistra i världen kan göra det. (eller ja, det är väl tekniskt möjligt om nu ska va noga)
Bara som ett exempel, när han ringer Anna Dahlberg på Expressen:
https://youtu.be/MmRL3cC9W2A
Svensk media är extrem - denna granskningen behöver de, och kolla som sagt på den vinklingen han gjort kring rådande konsensus om Ryssland som redo att göra //Insert Valfri Tokighet// vilken dag som helst.
Om inte annat ger han en annan vinkel på NATO:s krigshetsande mot Putin.
Jag antar att du har något personligt mot Granskning Sverige eftersom du nämner att de klipper i sina produktioner, och jag kan inte se det som något häpnadsväckande direkt, det är väl så det fungerar.
Du hittar nog inget radioinslag i SR som inte är kraftigt klippt, även intervjuver och nyhetssändningar.
Sen visst, rent ideologiskt så står inte jag direkt nära Granskning Sverige men jag står inte nära den Politiskt Korrekta Agendajournalismen från Bonniers/Schibsteds heller.
Har du inte hört hans kanal så lyssna på "Elitens Lögner mot att fred bryter ut" och hittar du nån av dessa "fulklippningar" så hänvisa gärna.
Länk till hans YouTube kanal
Tycker den granskningen han gör är den bästa jag sett i Sverige under 2016. Riktigt viktigt dessutom.