"Inte Rasist Men.." som väl är nån form av socialdemokratisk propagandajippo med granskning på rasistiska Sverigedemokraterna är inte ett gäng människor jag direkt beundrar, när de sitter och hånar mötesfriheten -och yttrandefriheten, pekar-finger och skriker rasist till alla som kan ha nån avvikande åsikt än maktens i invandringsfrågan, gärna i tv sammanhang
Så att länka till dem känns inte helt kosher, men de verkar ha granskat denna Drakfors ut i fingerspetsarna och går ut med ett närmast karaktärsmord på Drakfors.
Allt från att det finns aliens mitt ibland oss och Chemtrails har pågått sedan 2001 då Regeringen Persson gav klartecken till den där besprutningen, till healing och hur blivit besatt av ugglor av andar som ledde henne till en av de där i TV-programmet "Andra sidan" eller vad det nu heter.
Visst ska man vara öppen för att världen inte nödvändigtvis är vad den utger sig för vid första anblicken men det är ändå lite wierd stuff...
Fast o andra sidan, folk lägger sig på mattor och trycker ner huvudet mot Mecka flera gånger dagligen och andra tror att Noah byggde en båt där alla djur klarade en superstor översvämning så de är kanske inte märkligare än så.
Även om mycket låter tokigt så tror många medelålders kvinnor gärna på sånt där känns det som
Lång "trigged warning" - här är länk iaf.
https://www.interasistmen.se/granskning/nina-drakfors-sd-trodde-rymdvarelser-dolde-sig-befolkningen/
Om inte annat så förstår jag de övriga i GS som valt anonymitet (tror jag) och även att IRM kan rota upp eventuella lik i garderoben, skrämmer nog andra från att delta i det som GS gör.