Citat:
Ursprungligen postat av
tv4ove
Din egen historia säger att du mycket väl kan ha varit målindivid för psykförsvarets övningar. Det är inte så konstigt att du nu likt flera vänner till mig som råkat ännu värre ut gärna vill förklara att allt bara varit inbillning och det gäller att hålla huvudet kallt. På detta vis har du själv blivit befriad från ytterligare stalkning då du istället blivit användbar för psykstyrets försök att mörka sina metoder.
Du har missförstått mig gravt. Var jag så otydlig? Jag menar på intet sätt att allt bara är inbillning. Läs gärna om mina inlägg. Det jag menar är att många TIs får problem med sina egna inbillningar UTÖVER förföljelsen och trakasserierna. Det kan vara en god orsak att inte snöa in allt för mycket på stalkingen, som ofta kan vara rätt harmlös (förutom om TI stressar upp sig själv), tills man finner ett lugn, får perspektiv till det hela och kan resonera med förnuft istället för att i panik söka förklaringar till allt man ej förstår tills man driver sig själv vansinnig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jarrou
Voice to skull funkar precis överallt...det finns dom ti:s som varit långt nere i grottor, uppe i flygplan....jaa överallt som sagt....jag vet att detta låter otroligt och då är tekniken ändå inte ny du!
Jaha okej. Och det har du hört av en kompis på stan? Eller läst på nätet? Säkert FINNS det mikrochip och alienteknik för att göra liknande. Men i de allra flesta fall tror jag riktade högtalare duger gott och väl för att noja upp TI så hen tror hen har implantat i skallen eller helt enkelt blivit galen och inbillar sig, och eftersom det är enklaste och billigaste sättet tror jag det är vad som är vanligast. De funkar dessutom utmärkt både på flygplan och i grottor. Laborerade med sådana under fysiken i högstadiet. Synnerligen lärorikt och fascinerande!
...och du har fortfarande ingen aaaning om varför du blev tvångsintagen?