Citat:
Ursprungligen postat av stanislav
Vilka invändningar kan man ha mot någon som anser att ord har lagts till eller att Kremers ord har förvanskats.
Historievetenskapliga, logiska, textanalytiska invändningar, förslagsvis.
Fallet Kremer, med de olika rättegångarna och mannens skiftande versioner, är intressant och mycket avslöjande - för Holocaustindustrins manipulatörer.
Citat:
Just den här typen av teknik är talande för revisionistisk "historieforskning". Men tar ett bevis och granskar det in i minsta detalj, utan att jämföra med andra bevis.
Nu skriver ju Kremer inget om "gasningar" i sin dagbok, eller hur? och en dagbok är ett dokument snarare än a priori "ett bevis", eller hur? Och exakt vilka andra "bevis" menar du att Kremers dagboksanteckningar ska jämföras med?
Citat:
Och fortfarande styr ni revisionister in diskussionen på sådant som riktar bort uppmärksamheten på deportationerana österut.
Nix, men det tar vi i den tråd på det temat du nyligen startat. Du har så vitt jag vet åtskilliga andra "bevis" att välja som dina "bästa bevis" - jag bad om:
länkar till tre fotografiska "bevis"
länkar till tre "bekännelsebevis" (från SS-män)
länkar till tre dokumentära "bevis" (ur Auschwitzmuséets arkiv)
länkar till tre muntliga eller skriftliga vittnesmål från f.d. Birkenaufångar.
Och det jag vill ha bevisat är förstås "den industriella massgasningen av judar", som jag inte anser vara något annat än en propagandistisk myt.