• 2
  • 3
2014-03-22, 01:41
Medlem
rallarekochiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Roligt att ni kriminella delar med er och gör upp med myten att det bara är ungar och folk som inte kan få tag i the real deal som röker spice.
Är det lika vanligt med överdoser som det verkar vara på utsidan?

Överdos!? hahaha man kan må dåligt en kvart om det blir lite mycket. men då pratar vi rent pulver
Citera
2014-03-22, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rallarekochiak
Överdos!? hahaha man kan må dåligt en kvart om det blir lite mycket. men då pratar vi rent pulver

Jo, jag har också mini-sneat sådär men jag pratar om överdoser som kräver läkarvård. Jag vet inte om man ska ta infon om att man kan få stroke av spice, att njurarna kan lägga av på en gång m.m på allvar eller inte.

Citat:
Ischemic stroke may be added to the list of health risks already associated with the recreational street drug spice, a team of neurologists from the University of South Florida (USF), in Tampa, suggests.

In a new report, the authors discuss the cases of 2 young and previously healthy siblings aged 26 and 19 years who experienced acute ischemic stroke shortly after smoking the Schedule I synthetic marijuana known as spice. Imaging results suggested the strokes may have been embolic.
Citera
2014-03-22, 12:10
Medlem
Shurda14s avatar
ryktena om stroke på spice måste väl vara i samband med att han/hon rökt rent pulver eller extremt starkt blandad mix?
eller så är det en 1:1000 biverkning.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in