2015-11-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Jag är inte så negativ som jag låter, kan absolut tänka mig att köpa Anoto men väntar tills något konkret kommer ut, alldeles för hög fallhöjd nu...

Visst blir det dyrare att gå in med det tar jag hellre.

Men det är denna vecka? Det är vad du antytt iaf.

Stämmer. Inom 2 veckor borde ett PM dyka upp om avtalet är aktuell, möjligtvis vid rapporten. Who knows. Stor bankerna tankar iaf. Det ser jag som mycket positivt.
Citera
2015-11-02, 13:28
Medlem
Men att sitta över rapporten i Anoto...det är livsfarligt tror jag.

Ponera detta: Inget HP avtal, röda siffror, Stein kommenterar inte HP.

Då ser jag en djup kursdipp...
Citera
2015-11-02, 13:41
Medlem
Citat:
Men att sitta över rapporten i Anoto...det är livsfarligt tror jag.

Ponera detta: Inget HP avtal, röda siffror, Stein kommenterar inte HP.

Då ser jag en djup kursdipp...

Det är ju en trolig scenario. Däremot är det mycket som kokar i grytan och då är jag hellre med när det väl/om smäller.

Mvh
Citera
2015-11-02, 19:13
Medlem
Jaha. 4 dagar kvar till rapport, kan börsens segaste bolag klämma ur sig nåt tro?

HP-avtal...det var ju denna vecka det skulle smälla, har det förlängts nu till 2 veckor?
Eller ska vi lägga på 2 år på en gång?
Citera
2015-11-02, 19:36
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Jaha. 4 dagar kvar till rapport, kan börsens segaste bolag klämma ur sig nåt tro?

HP-avtal...det var ju denna vecka det skulle smälla, har det förlängts nu till 2 veckor?
Eller ska vi lägga på 2 år på en gång?

Idag är det måndag.
Citera
2015-11-03, 11:26
Medlem
Jaha, ännu en dag utan HP avtal.

Kommer inget tills på fredag...så ser vi en kursslakt tror jag. Ner mot kronan.
Kanske köpläge då...
Citera
2015-11-03, 11:49
Medlem
Citat:
Jaha, ännu en dag utan HP avtal.

Kommer inget tills på fredag...så ser vi en kursslakt tror jag. Ner mot kronan.
Kanske köpläge då...

Eventet tar slut ikväll så varför skulle avtal meddelas innan? Det blir nog en nedgång men hur brant är oklart. Intressanta tider helt klart.
Citera
2015-11-03, 12:12
Medlem
Kan man följa eventet någonstans?
Citera
2015-11-03, 12:32
Medlem
Irrelevantnames avatar
Eventet börjar 19:00 CET. Då det är öppet hus tvivlar jag på att live stream kommer finnas. Du får följa twitterflöden.
Citera
2015-11-03, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irrelevantname
Eventet börjar 19:00 CET. Då det är öppet hus tvivlar jag på att live stream kommer finnas. Du får följa twitterflöden.

Tack.
Citera
2015-11-03, 12:53
Medlem
Mouses avatar
Nej ta det lugnt nu. Kvällens event tror jag inte vi får reda på HP-produkterna. Däremot https://www.hpe.com/events/discover/# 1-3 Dec
"
The new Hewlett Packard Enterprise is a company we created to be totally focused on what’s next for your business. Come see for yourself what business with HPE looks like. Experience the company vision and hear directly from President and Chief Executive Officer Meg Whitman.
Don’t miss this opportunity for three days of inspiration, learning and networking.
Discover 2015 London
1 – 3 December
ExCeL London
"
Citera
2015-11-03, 12:58
Medlem
Irrelevantnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouse
Nej ta det lugnt nu. Kvällens event tror jag inte vi får reda på HP-produkterna. Däremot https://www.hpe.com/events/discover/# 1-3 Dec
"
The new Hewlett Packard Enterprise is a company we created to be totally focused on what’s next for your business. Come see for yourself what business with HPE looks like. Experience the company vision and hear directly from President and Chief Executive Officer Meg Whitman.
Don’t miss this opportunity for three days of inspiration, learning and networking.
Discover 2015 London
1 – 3 December
ExCeL London
"

Fel. Anoto har inget med HP Enterprise att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in