2020-05-28, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Där ser man, KAIT var ingen bluff och ni hade fel hehe.
https://www.avanza.se/placera/telegr...ikt-i-usa.html

👍😀

Så många piloter ute och nu en kvitto att det fungerar!

Kommer bli en bra höst!
Citera
2020-05-28, 11:07
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plipp
👍😀

Så många piloter ute och nu en kvitto att det fungerar!

Kommer bli en bra höst!

Japp👍 Och detta var bara en inledande order för skoldistriktet i fråga. Härligt med Proof of concept.
Citera
2020-05-31, 16:53
Medlem
Citat:
Där ser man, KAIT var ingen bluff och ni hade fel hehe.
https://www.avanza.se/placera/telegr...ikt-i-usa.html
Tja, vi får se. Helt ärligt. Order är inte alltid order. När det gäller anoto.
Citera
2020-06-01, 07:26
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Japp👍 Och detta var bara en inledande order för skoldistriktet i fråga. Härligt med Proof of concept.

Givetvis bra med riktiga order, men det måste komma mera, 72,000USD är typ två av Wonkans månadslöner.
Citera
2020-06-01, 07:31
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Givetvis bra med riktiga order, men det måste komma mera, 72,000USD är typ två av Wonkans månadslöner.

Självklart, detta är bara en inledande minimiorder. Finns ett gäng skolor kvar att täcka upp i bara detta distrikt med över 130 skolor till.
Förväntar mig fler PM från nya distrikt. Hoppas såklart på lite kursvård genom att man går ut med följordrar på det andra avtalet såklart.
Höststarten är inte så långt borta nu så mkt på gång säkert.
Citera
2020-06-01, 08:03
Medlem
alienfins avatar
Där ser man😁
https://www.avanza.se/placera/pressm...iversitet.html

Stockholm, 1 juni 2020 – Anoto Group AB (”Anoto” eller ”Bolaget”) meddelar idag att Anotos dotterbolag Knowledge AI Inc har adderat Kyunghee University i Sydkorea som fullvärdig prenumerationskund för sin utbildningslösning KAIT.

Avtalet har ingåtts av Anotos dotterbolag Knowledge AI Inc, genom dess sydkoreanska distributionspartner Soltworks Co. Ltd. och handelsskolan Kyunghee University, ett ledande universitet i Seoul, Sydkorea. Kyunghee handelsskola kommer att använda sig av KAIT:s plattform för bedömning och testning av universitetets 3 000 handelsstudenter med början under andra halvan av 2020.
Citera
2020-06-01, 11:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Där ser man😁
https://www.avanza.se/placera/pressm...iversitet.html

Stockholm, 1 juni 2020 – Anoto Group AB (”Anoto” eller ”Bolaget”) meddelar idag att Anotos dotterbolag Knowledge AI Inc har adderat Kyunghee University i Sydkorea som fullvärdig prenumerationskund för sin utbildningslösning KAIT.

Avtalet har ingåtts av Anotos dotterbolag Knowledge AI Inc, genom dess sydkoreanska distributionspartner Soltworks Co. Ltd. och handelsskolan Kyunghee University, ett ledande universitet i Seoul, Sydkorea. Kyunghee handelsskola kommer att använda sig av KAIT:s plattform för bedömning och testning av universitetets 3 000 handelsstudenter med början under andra halvan av 2020.

Mmm.... aktien är ner 99,88% sedan ATH så det finns lite att ta igen innan detta bolag kan anses vara en succé.
Citera
2020-06-01, 12:55
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Mmm.... aktien är ner 99,88% sedan ATH så det finns lite att ta igen innan detta bolag kan anses vara en succé.

Uff, sjukt att du suttit kvar sen notering och 7md i BV😬
Själv anser jag en miljardvärdering igen som en personlig succé, snart där igen👍
Citera
2020-06-01, 13:10
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Uff, sjukt att du suttit kvar sen notering och 7md i BV😬
Själv anser jag en miljardvärdering igen som en personlig succé, snart där igen👍

Närå! Jag klev ombord pä 16,67 så jag ligger bara back drygt 15%!
Citera
2020-06-05, 16:53
Medlem
alienfins avatar
Galet bra utveckling sen KAIT lanserades hösten 2019.
Nu verkar de i USA, Sydamerika,Asien och Europa. Antagligen många avtalssläpp innan skolorna startar ny termin.

Sydamerika piloten är riktigt intressant eftersom de vill sköta distributionen framöver.
Citera
2020-06-05, 20:13
Medlem
Citat:
Galet bra utveckling sen KAIT lanserades hösten 2019.
Nu verkar de i USA, Sydamerika,Asien och Europa. Antagligen många avtalssläpp innan skolorna startar ny termin.

Sydamerika piloten är riktigt intressant eftersom de vill sköta distributionen framöver.

Jag tror inte riktigt folk förstår exakt hur stort detta kan bli. Med piloter och avtal med den oerhört stora geografiska spridning stoppar det inte med några hundra avtal om det tar fart...
Citera
2020-06-05, 20:25
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plipp
Jag tror inte riktigt folk förstår exakt hur stort detta kan bli. Med piloter och avtal med den oerhört stora geografiska spridning stoppar det inte med några hundra avtal om det tar fart...

De förstår nog men vi har fortfarande en blytung ryggsäck av historia kvar.
Den är bortblåst rätt fort om avtalen börjar trilla in vilket jag är övertygad om att det kommer att göra.
Har alltid trott på grundtekniken med dot pattern som kan tillämpas på oändliga sätt i mkt av dagens teknik och KAIT med AI är ju bara fantastiskt bra måste jag säga.
Verkar som att eleverna och lärarna tycker också det iom alla piloter och inte minst nya projektet Engelskalära med Singapores statliga myndighet.
Ett par avtal bekräftar bara att produkten fungerar också, mera kommer..
Hatten av för Won som fått till KAIT pga sitt brinnande intresse för utbildning🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in