Sitter och köper ett gäng förhoppningsbolag, och kikade på ANOTO. Aktien ser ut att ha tappat ca 98,6% sedan 2011!? Hur är det ens möjligt att de inte är i KK, de har bränt pengar så det står härliga till!?
- Läraren ska alltså låta ett system med en penna analysera allt vad eleverna gör och sedan utfärdas mirakel.
Hur ska en penna och ett datorsystem kunna förstå hur elevers tankebanor ser ut när de problemlöser? Ser inte att systemet pratar med eleven? Det är ju bara det färdiga resultatet av tankeverksamheten som skrivs ned.
- Pennor för att digitalisera post-it-lappar, vem orkar eller vill leta digitalt efter massa post-it-lappar, då faller ju hela grejen med post-it-lappar?
- Pennor som signerar dokument elektroniskt, det som händer nu är att kontrakt laddas upp digitalt och signeras digitalt med watermark, var kommer en penna in i bilden!?
Jag vill äga aktien (för den är billig nu) men finns inte mycket att gå på
Kan man ens kalla ett bolag som stångats så länge för ett förhoppningsbolag, luktar It-bubbla a la kring 2000-talet när investerare kastade pengar över allt som hade med IT att göra. Står tyvärr över så länge.. men någon får gärna förklara om något är på gång eller om jag missförstått, man vill ju inte missa om det kan hända saker, jag fattar inte vad i nuläget,och tittar man bakåt är det katastrofalt.