2016-08-09, 10:33
Medlem
alienfins avatar
Vissa förstår inte meningen med utveckling
Citera
2016-08-09, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Vissa förstår inte meningen med utveckling

Jag förstår negativ utveckling ganska bra, därför är inte Anoto intressant.
Citera
2016-08-09, 11:00
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Du får nog ta en extra titt på patentet innan du yttrar dig,sen om du har problem med att jag tror på tekniken så kan jag inte hjälpa. Jag har läst mitt case på Anoto och det har inte blivit till det sämre på sista tiden.
Anoto nämns som ett exempel på märkning i texten. Det är allt och innebär ingenting egentligen. Anoto nämns inte under claims.

Du har verkligen gift dig med aktien.

Nu är jag ingen Anotohatare, jag tycker bara att det är ett för osäkert case.
Citera
2016-08-09, 11:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Anoto nämns som ett exempel på märkning i texten. Det är allt och innebär ingenting egentligen. Anoto nämns inte under claims.

Du har verkligen gift dig med aktien.

Nu är jag ingen Anotohatare, jag tycker bara att det är ett för osäkert case.

Lägg ner Bara för att jag är långsiktig så är jag gift med aktien. Den sista idioten är inte född tydligen,precis lärt dig lite aktieflosklar eller
Citera
2016-08-09, 11:05
Medlem
alienfins avatar
Kul att ni är så omtänksamma och oroliga över min investering men hur vore det om ni kom med lite seriösa argument istället så slipper ni fylla tråden med svammel
Citera
2016-08-09, 12:14
Medlem
Citat:
Kul att ni är så omtänksamma och oroliga över min investering men hur vore det om ni kom med lite seriösa argument istället så slipper ni fylla tråden med svammel

Kollar man på den historiska utvecklingen så är det väl snarare haussarna som svamlat?
Citera
2016-08-09, 12:20
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdkIdk
Kollar man på den historiska utvecklingen så är det väl snarare haussarna som svamlat?

Mkt möjligt. Skriver lite info här bara vad som händer runt bolaget och det är ganska mkt på gång. Sen om de är hausse ger jag blanka fan i😂
Citera
2016-08-09, 13:14
Medlem
Citat:
Mkt möjligt. Skriver lite info här bara vad som händer runt bolaget och det är ganska mkt på gång. Sen om de är hausse ger jag blanka fan i😂

Ja såhär skrev du för nåt år sedan...

Citat:
Sådärja.. Nu är det bara att se på när cashen rullar in på kontot. 2 siffriga kurser känns inte så långt borta längre..

0.230 senast betalt idag, låter som om du har en bit kvar till break even eftersom du köpte för runt 0.6
Citera
2016-08-09, 15:08
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highbanker
Ja såhär skrev du för nåt år sedan...

0.230 senast betalt idag, låter som om du har en bit kvar till break even eftersom du köpte för runt 0.6

Jag kan se direkt att du inte följt bolaget så värst noga då jag var med om en riktad emission och har dubblat innehavet med följd av ett lägre gav. Gjort lite trades under resan också så du kan börja med att dra av hälften
En av de bättre tradesen,30%sålde jag på 0.36 innan emission och förvandlades till nya senare.
Sen vid NE sålde jag rubbet och köpte TR igen o vips hade jag 10% mer aktier igen på en enkel rörelse.
Anoto har varit förvånansvärt lyckad att trada i med en del av innehavet så inga sura miner här😂
Jo satte en ganska fin runt 0.87 också som var fin kom jag på. Svårt att minnas alla.
Sen har jag tankat på över 0.20. Så nu kanske du förstår att 0.60 är rätt långt borta
Senast redigerad av alienfin 2016-08-09 kl. 15:11.
Citera
2016-08-09, 16:39
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Jag kan se direkt att du inte följt bolaget så värst noga då jag var med om en riktad emission och har dubblat innehavet med följd av ett lägre gav. Gjort lite trades under resan också så du kan börja med att dra av hälften
En av de bättre tradesen,30%sålde jag på 0.36 innan emission och förvandlades till nya senare.
Sen vid NE sålde jag rubbet och köpte TR igen o vips hade jag 10% mer aktier igen på en enkel rörelse.
Anoto har varit förvånansvärt lyckad att trada i med en del av innehavet så inga sura miner här😂
Jo satte en ganska fin runt 0.87 också som var fin kom jag på. Svårt att minnas alla.
Sen har jag tankat på över 0.20. Så nu kanske du förstår att 0.60 är rätt långt borta
Du tradar alltså och investerar inte. Därav att ditt haussande bara är P&D.
Citera
2016-08-09, 21:14
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Lägg ner Bara för att jag är långsiktig så är jag gift med aktien. Den sista idioten är inte född tydligen,precis lärt dig lite aktieflosklar eller

Man är inte gift med aktien för att man är långsiktig utan för att man vägrar acceptera den skepsism mot ens älskling som finns.

Ofta i aktier inom förhoppningsbolag verkar aktien mer helig än Muhammed för muslimerna.

Tänk dig en anoto rondellhund.
Citera
2016-08-10, 04:35
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Man är inte gift med aktien för att man är långsiktig utan för att man vägrar acceptera den skepsism mot ens älskling som finns.

Ofta i aktier inom förhoppningsbolag verkar aktien mer helig än Muhammed för muslimerna.

Tänk dig en anoto rondellhund.

Du fick ett rätt i iaf,förhoppningsbolag. Med ett bra utgångsläge då det mesta jobbet är bakom,konkurrenter som kan räknas på 5 fingrar och man knutit färdiga avtal med flera mångåriga partners.
Man har köpt upp mellanhänder i leden för bättre marginaler innan man rampar upp försäljning mot Kina bla,allt går enligt min plan hittills. Sen om ni reagerar på kursen får ni stå för,inget som stör mig då jag ser som sagt lite längre än dagens spel med aktien.

Förresten,hade du nått konkret på att Anoto kommer att misslyckas eller hoppas du bara?
Senast redigerad av alienfin 2016-08-10 kl. 04:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in