2016-05-18, 20:46
Medlem
jag hade 75000 rätter. 50000 från början som jag tackade ja för att köpa för 0,15.

senköpte jag 25k till för 0,031 + 0,15 blir det väl?

någon här ovan sa att han sålde sina rätter, varför gjorde han det?

det är väl bättre att spara dom som jag gjorde för då får jag ner mitt gav ännu mer när dom släpps ut på marknaden istället för att sälja och tjäna några tusenlappar på teckningsrätterna? säg som han där uppe som sålde med några tusenvinst tex köper 0,031 o säljer 0,033

eller har jag uppfattat allt fel och blivit blåst på alla mina aktier/rätter?
Citera
2016-05-19, 04:35
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Totalkrasch imorgon? Det finns verkligen ingen grund i att aktien rusade idag, framförallt inte när teckningsrätterna släpps imorgon. Är den inte ner 10% imorgon är jag uppriktigt sagt förvånad.
Aktien rusade för att den har varit nerpressad länge och är riktigt undervärderad nu med tanke på tillgångar och man spekulerar på vad avtalen i närtid kan komma att ge. Klart den kan dippa utan anledning som förut men tror knappast att den dippar mer än första 5-10minuter efter callen när sillhuvudena säljer bort sig och sen klättrar vi över 0.35-0.40 tippar jag. Ser nog närmare kronan om några månader.
Senast redigerad av alienfin 2016-05-19 kl. 04:37.
Citera
2016-05-19, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Aktien rusade för att den har varit nerpressad länge och är riktigt undervärderad nu med tanke på tillgångar och man spekulerar på vad avtalen i närtid kan komma att ge. Klart den kan dippa utan anledning som förut men tror knappast att den dippar mer än första 5-10minuter efter callen när sillhuvudena säljer bort sig och sen klättrar vi över 0.35-0.40 tippar jag. Ser nog närmare kronan om några månader.
Knappast undervärderade. Möjligtvis att dess potential är undervärderad, men sett till antal akter och vad den presterar är den inte undervärderad. Dippar vi inte en del idag är jag uppriktigt sagt förvånad. Sen tror jag det kommer ta tid att passera 0.5-0.6-strecket, om vi ens når dit inom en snar framtid.
Citera
2016-05-19, 10:04
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Knappast undervärderade. Möjligtvis att dess potential är undervärderad, men sett till antal akter och vad den presterar är den inte undervärderad. Dippar vi inte en del idag är jag uppriktigt sagt förvånad. Sen tror jag det kommer ta tid att passera 0.5-0.6-strecket, om vi ens når dit inom en snar framtid.
Knappast? Hehe.du kommer att bli riktigt förvånad kan jag lova gosse..
Citera
2016-05-19, 11:01
Medlem
psychograves avatar
Var det inte idag man skulle få sina nya BTA? Står fortfarande teckningsrätter på min depå. Och jo jag har svarat på ansökningen för längesen och har kapital på kontot.
Citera
2016-05-19, 11:01
Medlem
Citat:
Knappast? Hehe.du kommer att bli riktigt förvånad kan jag lova gosse..
Det hoppas jag

Går den upp till 0.6 så jag kan gå ut +/- 0 så tackar jag för mig för all evighet. Tyvärr lär många andra resonera likadant vilket gör att så fort folk kan komma ur den här skiten så gör folk det. Finns ingen anledning att äga den här skiten i ett par år framöver. Stein satsade hårt, tyvärr fyllde han pennorna med skit och inte bläck.
Senast redigerad av cheesycake77 2016-05-19 kl. 11:12.
Citera
2016-05-19, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychograve
Var det inte idag man skulle få sina nya BTA? Står fortfarande teckningsrätter på min depå. Och jo jag har svarat på ansökningen för längesen och har kapital på kontot.
Verkar ta lite tid, du är inte ensam om detta.

Edit: Nu gasar vi ner, lär nog sluta -10% idag som jag förutspådde
Senast redigerad av cheesycake77 2016-05-19 kl. 11:32.
Citera
2016-05-19, 11:40
Medlem
psychograves avatar
Citat:
Verkar ta lite tid, du är inte ensam om detta.

Edit: Nu gasar vi ner, lär nog sluta -10% idag som jag förutspådde

Never mind. Såg att ja fått dom nu. Sålde direkt med 80% plus. Ja nu kommer allt bara dyka!
Citera
2016-05-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychograve
Never mind. Såg att ja fått dom nu. Sålde direkt med 80% plus. Ja nu kommer allt bara dyka!
Ja, nu tömmer alla ut sina tr-aktier. Jag tog nog i för lite när jag sa att det slutar 10% ner. 15-20% är nog mer troligt.
Citera
2016-05-19, 12:12
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ja, nu tömmer alla ut sina tr-aktier. Jag tog nog i för lite när jag sa att det slutar 10% ner. 15-20% är nog mer troligt.
Alla? Ja jävlar hela 6 miljoner aktier har dumpats.. Vad blir det? Runt 0.6procent,långt ifrån alla men i din värld kanske hehe
Kul att man kan fortfarande handla Bta:n till ett bra pris(enligt mig)..
Senast redigerad av alienfin 2016-05-19 kl. 12:24.
Citera
2016-05-19, 12:28
Medlem
Citat:
Alla? Ja jävlar hela 6 miljoner aktier har dumpats.. Vad blir det? Runt 0.6procent,långt ifrån alla men i din värld kanske hehe
Kul att man kan fortfarande handla Bta:n till ett bra pris(enligt mig)..
Bara det faktum att 6 miljoner aktier motsvarar 0.6 procent av det totala antalet aktier säger ju en del. Jag sitter själv på aktier och hade jag fått ett erbjudande att sälja skiten för mitt inköpspris hade jag tagit erbjudandet alla dagar i veckan.
Citera
2016-05-19, 12:34
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Bara det faktum att 6 miljoner aktier motsvarar 0.6 procent av det totala antalet aktier säger ju en del. Jag sitter själv på aktier och hade jag fått ett erbjudande att sälja skiten för mitt inköpspris hade jag tagit erbjudandet alla dagar i veckan.
Vad säger antalet aktier då? Att istället för 2.80kr för 220 miljoner aktier har vi 2.2 md aktier för 0.28öre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in