2014-03-05, 22:32
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Jag har i jobbet träffat på en del amerikaner som bosatt sig i sverige och det är inga problem att få uppehållstillstånd om man har ett jobb i sverige. Det är de som inte flyttar till ett jobb som måste vara ihop med en svensk för att få uppehållstillstånd.

Vad jobbar han med i sverige då? Har han levt på att sälja barnporr?

Vet inte om han levt enbart på detta, men han har i vart fall tjänat rejäla pengar på det. Han skulle mycket väl ha kunnat leva enbart på detta, rent ekonomiskt, så stora summor verkar det handla om.

Kan ju mycket väl vara en snubbe som inte är så vansinnigt intresserad av ämnet själv, men som ändå har sett det som en bra inkomstkälla. Inte för att det skulle vara förmildrande på något sätt.
Citera
2014-03-05, 22:35
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Vet inte om han levt enbart på detta, men han har i vart fall tjänat rejäla pengar på det. Han skulle mycket väl ha kunnat leva enbart på detta, rent ekonomiskt, så stora summor verkar det handla om.

Kan ju mycket väl vara en snubbe som inte är så vansinnigt intresserad av ämnet själv, men som ändå har sett det som en bra inkomstkälla. Inte för att det skulle vara förmildrande på något sätt.

Det framkommer i den tidigare domen att MA tjänar bra vitt. Han ska betala tillbaka kostnaden för försvaret samt det syns på dagsböter.
Citera
2014-03-05, 22:37
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RemeronDreams
Så du vill mörklägga detta, ingen diskussion får föras om ämnet?
I nantales värld får aldrig någon detalj om brottslingar lämnas ut,speciellt inte ursprung.
Alla skall behandlas som sterila robotar,detaljer är oviktigt för nantale.

Fast inte om de har något samröre med SD,då skall allt fram enligt nantale den lille hycklaren.
Citera
2014-03-05, 22:40
Medlem
Sisofyss avatar
Jag hänger upp mig lite på trådnamnet. Största pedofilen 50-åring...

Är han den till storleken den största pedofilen? Eller vad gör honom till störst?
I mina ögon är nog dom vidriga helvetesdömda äckel som filmat och gjort övergreppen som är dom största pedofilerna!!
Dock inte att förringa 50-åringens handlingar, men det handlar inte bara om efterfrågan!

just my two cents...
Citera
2014-03-05, 22:42
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Det framkommer i den tidigare domen att MA tjänar bra vitt. Han ska betala tillbaka kostnaden för försvaret samt det syns på dagsböter.

Inte för att det spelar någon roll vad jag kan se, men domen var för över 3 år sen. Hans ekonomiska situation/arbete kan ju ha ändrats sen dess. Inte minst efter domen.

Nån som vet?
Citera
2014-03-05, 22:43
Medlem
RemeronDreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisofys
Jag hänger upp mig lite på trådnamnet. Största pedofilen 50-åring...

Är han den till storleken den största pedofilen? Eller vad gör honom till störst?
I mina ögon är nog dom vidriga helvetesdömda äckel som filmat och gjort övergreppen som är dom största pedofilerna!!
Dock inte att förringa 50-åringens handlingar, men det handlar inte bara om efterfrågan!

just my two cents...

Jag får intrycket av att det handlar om pengar, han har helt enkelt omsatt en satans massa stålar på detta.
Citera
2014-03-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
I nantales värld får aldrig någon detalj om brottslingar lämnas ut,speciellt inte ursprung.
Alla skall behandlas som sterila robotar,detaljer är oviktigt för nantale.

Fast inte om de har något samröre med SD,då skall allt fram enligt nantale den lille hycklaren.

Eftersom just den här brottslingen uppenbarligen är en vit nordamerikansk icke judisk man så är hans katolicism den enda detaljen som är kvar för er att diskutera.. men gör det då. Jag har inget mer att tillföra utan tackar för mig nu.
Citera
2014-03-06, 10:24
Medlem
Att GM var en vit snubbe var knappast förvånande. Vart tog alla babyrassar vägen nu? Inte lika kul att hänga i kvar i tråden?

Nåja, hoppas de låser fanskapet för evigt.
Citera
2014-03-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Grattis ditt lilla sprutluder. Du hittade några länkar som du tror bevisar din tes men alla vet att vita är överrepresenterade när det gäller pedofila brott.

Seså. Kila iväg nu.

Om den nu aktuella pedofilen kunde antas vara kommunist liksom den så kallade Bengtsforspedofilen så skulle tråden kunna väckas till liv igen.

Finns det några grannar eller andra som kan intyga att MA är marxist förutom att han är katolik.
Citera
2014-03-06, 19:02
Medlem
Minimois avatar
Det vore betydligt mer intressant att få veta om han har egna barn. Utomlands? I Sverige?
Citera
2014-03-06, 19:41
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgios
Vad fan gör han i Sverige då?

http://www.southcoasttoday.com/apps/...cid=sitesearch

För er som vill se jäveln
Ser dock ut som en "blatte".
Citera
2014-03-06, 19:47
Medlem
PandorasAsks avatar
Det var väl polisen i USA som tipsade den svenska polisen om honom. Undrar hur de kunde hitta honom. MA har varit polis så jag är förvånad över att han inte använde sej av deepweb/tor-engine.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in