2005-08-05, 08:18
Medlem
Diaboloss avatar
Hur står sig deras nya album never gone mot tidigare?
Citera
2005-08-05, 10:55
Medlem
Bruce Waynes avatar
Vet inte om detta är rätt forum att fråga om Backstreet Boys..
Citera
2005-08-07, 21:48
Medlem
Nissenforevers avatar
Citera
2005-08-07, 22:22
Medlem
Diaboloss avatar
Ska sanningen fram...

så var det ett nonsensinlägg där signaturen var det centrala. En signatur som förövrigt inte har många timmar kvar i livet.

\\O//
Citera
2009-07-21, 22:19
Medlem
Märklintågets avatar
Varför kommer inte BSB till Sverige i höst?

de turnerar i Europa och besöker b.la London, Rotterdam, Oberhausen, Munchen, Lissabon, Madrid mfl städer.

har de tappat popularitet här eller ligger Sverige för långt utanför Europa?
Citera
2009-07-21, 22:23
Medlem
Jag visste faktigst inte att dom var aktiva fortfarande, har inte dom tjänat pengar så det räcker? Fattar inte hur kändisar lyckas tjäna ihop typ 70miljoner och bränna det på några år bara.
Citera
2009-07-21, 22:24
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Jag visste faktigst inte att dom var aktiva fortfarande, har inte dom tjänat pengar så det räcker? Fattar inte hur kändisar lyckas tjäna ihop typ 70miljoner och bränna det på några år bara.

Tolv feta hus, 25 feta bilar per hus, ultra fet mat, massa sprit och inredning.

Tror inte de är panka, de vill nog bara ha mera pengar för att de är uttråkade av inte ha något "jobb".
Citera
2009-11-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Varför kommer inte BSB till Sverige i höst?

de turnerar i Europa och besöker b.la London, Rotterdam, Oberhausen, Munchen, Lissabon, Madrid mfl städer.

har de tappat popularitet här eller ligger Sverige för långt utanför Europa?
Dom kommer till Sverige. 4 December - Hovet.
Citera
2014-03-14, 16:51
Bannlyst
Lurar fan folk på pengar. Oförskämt ju att man ska få betala för en meet n gret. Som på konserten igår.De som hade platinium vip fick komma upp på scen. men fick bara sitta där som en dekor. Killarna brydde sig inte ens om dem. Man trodde de skulle sjunga till dem eller nått men icke.

Detta får man iallafall i ett vip paket

One Meet and Greet with Backstreet Boys
One Individual Photo with Backstreet Boys
Exclusive Tour Poster
One Commemorative VIP Laminate
Green Room (Pre Show Hospitality Room)*
Go on stage with BSB during a song
Early entry to venue*
Crowd Free Merch Shopping*
Soundcheck Party w/Q&A
1 Year BSB.COM Fan Club Membership Extension
Autographed 8X10

och det kosta 599 dollar= 4000 kr

Hmm för en träff några sekunder samt att se ett soundcheck där de inte gör sitt bästa.

Och efterfest tar de med betalt för. alltså de kan väl efterfesta lite med fansen gratis!
Citera
2014-03-16, 19:06
Medlem
Skorpion76s avatar
Jag tyckte att deras första album var mycket bättre! Kalla mig patetisk den som vill, men e har jätteskön musik som är fantastisk att dansa till!
Citera
2014-03-17, 00:24
Medlem
Ass.Parades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpion76
Jag tyckte att deras första album var mycket bättre! Kalla mig patetisk den som vill, men e har jätteskön musik som är fantastisk att dansa till!
Inget fel i det.

Jag som lyssnar på lite allt möjligt inom främst Pop, R&B, Soul, Rock, Hip Hop, Pop-Opera och massa subgenrer till dessa kan uppskatta äldre låtar utav Backstreet Boys. Däremot så ska man tacka producenterna för de välgjorda balladerna och inte killarna som sjunger. Dom är bara en produkt som egentligen bara har släppt ett eller två godkända album(okej, deras röster har väl varit viktiga för låtarna så helt producenternas förtjänst är det kanske inte)

I alla fall, I Want It That Way, Show Me The Meaning Of Being Lonely och Incomplete är tre låtar jag kommer ihåg som faktiskt är riktigt bra ballader, den senare lite mer rockig och "mogen". Annars känns det mest tonårskärleks låts skit över de men de är nog hårt pressade utav skivbolag att släppa just sådan musik bara för att de en gång i tiden var väldigt framgångsrika.

Finns nog fler än bara tre bra låtar men det var dessa jag fastnade för
Citera
2014-03-17, 00:41
Medlem
Jag uppträdde till Backstreet Boys på skoldiscot när jag var liten, i slutet av 90-talet. Hade två av deras album och tyckte dom var stentuffa. Lyssnade även på 5ive. Någon som minns detta fantastiska pojkband som gjorde en helt urusel cover på We Will Rock You? :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in