2003-07-20, 21:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Texastöntens farsa -den andre texastönten- har i princip mutat sin son fram överallt där han annars hade fallerat=överallt. Hade du nedlåtit dig till att läsa boken hade du fattat detta. $$$ :arrow: examen från Harvard+Yale. 8O
Citera
2003-07-28, 20:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Önskar vi kunde ha Bush som statsminister istället för Göran Persson, det skadar inte att ha politiska ledare som sysslat med andra saker än politik. Finns inget värre än att ha politiska ledare som aldrig provat på ett "vanligt" jobb. Men det kanke är därför vi bara har fega politiker i detta land som gillar att gnälla men avskyr att agera.
Citera
2003-07-28, 20:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag ställer gärna upp -om jag får diktatoriska fullmakter. :mrgreen:
Klart Bush är bättre än fega svenska politiker -smart tror jag dock inte han är.
Citera
2003-08-01, 05:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Texastöntens farsa -den andre texastönten- har i princip mutat sin son fram överallt där han annars hade fallerat=överallt. Hade du nedlåtit dig till att läsa boken hade du fattat detta. $$$ :arrow: examen från Harvard+Yale. 8O

Vad får dig att tro att Moores ord är lag?? Har du hört talas om källkritik. Bara för att något finns nedskrivet i en bok gör det med automatik inte orden till totala sanningar.

Ditt problem att få kvinnor tror jag bara du finner som ett mysterium. funkar du likadant privat ute bland folk som du ger ett sken av i dina inlägg så vill jag tro att svaret hittas där.

Puss och godnatt.
Citera
2003-08-01, 18:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Du kan ju kolla på mr Buske i TV. Man frågade vid ett tillfälle om ngn general som var statschef ngnstans i Mellanöstern. Bush sade att han hette -General. När Bush åkte med Fet-Guran från Landvetter till Gunnebo slott -20 min bilfärd- sade han: "Nice country." 8O
Citera
2003-08-06, 01:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag börjar misstänka att du är homosexuell och småkär i den "man" som kallar sig Max Hardcore. Ditt hat mot kvinnor kan ju ha något med att du föredrar män men inte vågar visa det. Inte för att det är något fel med att vara homosexuell, dock är något helt fel när man har Max Hardcore som hjälte (samt är småkär i honom?).

Bra sammanfattat om nuxvomica. Han är bitter pga alla sina tillkortakommanden.
Citera
2003-08-06, 04:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Du kan ju kolla på mr Buske i TV. Man frågade vid ett tillfälle om ngn general som var statschef ngnstans i Mellanöstern. Bush sade att han hette -General. När Bush åkte med Fet-Guran från Landvetter till Gunnebo slott -20 min bilfärd- sade han: "Nice country." 8O

Och hur skulle detta bevisa att herr Moore's ord är absoluta sanningar?
Citera
2003-08-06, 09:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agvar
Citat:

Det ger en liten vink om hur skarp mr presidentens hjärna är, vilket antyder att Moore kanske iaf inte har helt fel.
Citera
2003-08-06, 09:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna Paj
Jag börjar misstänka att du är homosexuell och småkär i den "man" som kallar sig Max Hardcore. Ditt hat mot kvinnor kan ju ha något med att du föredrar män men inte vågar visa det. Inte för att det är något fel med att vara homosexuell, dock är något helt fel när man har Max Hardcore som hjälte (samt är småkär i honom?).

Bra sammanfattat om nuxvomica. Han är bitter pga alla sina tillkortakommanden.
Ja, jag är bitter, därför att jag hade förtjänat bättre. Du kan ju se vad Padme skriver om mitt utseende tidigare i denna tråd. Hon har själv fotomodellsutseende. :idea:
Citera
2003-08-14, 15:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Agvar
Citat:

Det ger en liten vink om hur skarp mr presidentens hjärna är, vilket antyder att Moore kanske iaf inte har helt fel.

Vad har detta med intelligens att göra, att kunna namnen på statschefer i mellanöstern är väl snarare en fråga om allmänbildning. George Bush är kanske inte den mest slipade politikern men det beror ju på att han en stor del av sitt liv sysslat med annat en politik, han har inte som tex. Göran Persson enbart sysslat med politik. Tycker det är synd att politik i sverige verkar vara en livslång karriär där man aldrig provar på ett vanligt arbete. Säga vad man vill om Bush men han har provat på annat en politik. Sen få Moore säga vad han vill men man tar inte examen på Yale och Harvard om man är ointelligent och inga pengar i världen gör dig till stridpilot om du är för dum för att flyga.
Citera
2003-08-14, 18:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Du kan ju kolla på mr Buske i TV. Man frågade vid ett tillfälle om ngn general som var statschef ngnstans i Mellanöstern. Bush sade att han hette -General.

- Jaha? Denne kanske är en general? Om jag inte minns fel är både Syriens ocg Egyptens statschefer generaler.

Citat:
När Bush åkte med Fet-Guran från Landvetter till Gunnebo slott -20 min bilfärd- sade han: "Nice country." 8O

- Ja? Måste herr Bush ha sett Smygehuk, Gamla Stan i Stockholm, gruvorna i Bergslagen, Pite havsbad, Visby stadsmur och Kebnekaise innan han får säga vad han tycker om Sverige?
Citera
2003-08-14, 19:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Om man tror att ngn heter General el. att motorvägen mellan Landvetter och Gbg är ett koncentrat av Sverige är man ett -pucko. Likaså om man försvarar ett dito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in