Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Kära "Laura"! Jag tycker inte att Max Hardcore är fager att se på om det är det du menar. Nej, jag är inte homosexuell, men om jag vore det skulle jag gå ut med det stort, då jag älskar att provocera.
Förnekelse är ganska vanligt i början bland homosexuella.
Citat:
Mitt hat mot kvinnor grundar sig på att jag vet just vilka kräk till män ni går till frivilligt och vilka män ni behandlar som skit: män som hade förtjänat bättre.
Så du ogillar att kvinnor väljer män som behandlar dem som skit, men ändå sitter du och onanerar till våldsporr där kvinnorna blir slagna och förnedrade (med ett annat ord: blir behandlade som skit)? Vart ligger logiken i det? För övrigt verkar du vara en man som behandlar kvinnor som skit.
Men du har dock en poäng, vissa kvinnor dras till män med pengar, "snygga" kläder, snabba bilar och stora armbandsur dock är frågan om man vill ha en sån kvinna. I ditt fall så är nog svaret "ja, jag vill ha en sån kvinna" så det är väl bara för dig att skaffa dig ett välbetalt jobb antar jag, hur nu det ska gå till :P
Citat:
Jag har dragit detta förut, men då du tydligen är relativt ny här skall jag nedlåta mig till att förklara en gång till. Jag ser alltså bra ut, avgjort intelligent IQ>140, 1.9 på högskoleprovet i våras. Liknar Leonardo Dicaprio lite (ja, han är troligen bi) men har inte likadana stora ögon och ser bistrare ut.
Haha, mycket skitsnack har man hört på internet och flashback med det där tog nog priset. Tack för ett gott skratt!
Citat:
Kan du ge mig ett enda vettigt skäl till varför jag lider sexuell nöd, medan svartskallar, gamla gubbar, alkisar och knarkare får knulla "gudinnor"? Tacksam för svar :!: :evil:
Visst, utifrån din beskrivning av dig själv så tycks du vara en mytoman. Kvinnor faller inte för män som går runt och påstår att de är fotomodeller, JAS-piloter och/eller ekonomiskt oberoende.