Citat:
Ursprungligen postat av
Milizer
Tack Skull och RNugent!
Palimas verkar hålla hyfsad kvalitet. Kände inte till den, men de verkar ha bra grejer.
Även om jag känner igen några av klippen. Som nog är plankade.
Om du vill ha the real stuff i HD och direkt där ett nytt klipp kommer så skulle jag som sagt rekommendera denna just nu. 200 kr i månaden tar de. Men det än ju bara att betala dessa 200, ladda ner allt du vill ha, och sen säga upp abonnemanget. Sen har man kvalitets-porr som räcker hur länge som helst.
Och alla har ju som sagt olika smak. Men har du - som jag råkar ha - en svaghet för unga söta tjejer som blir hårt analknullade av St Petersburgs-gangsters som Markus och Timor och gör A2M, får anal creampies med stora leenden så är det här du ska vara.
http://www.firstanalquest.com/
Palimas verkade i princip vara det som man får som "bonus" om man går med i någon av brazzers/rk nätverken, schysst att det finns gratis
Jo det jag svamlade om kondom, är att det är en ny lag i Kalifornien som gör att det är krav på kondom på manliga skådespelare. Därav står det lite still och det som släpps just nu från USA är gammal skåpmat då hela industrin flyttar till Las Vegas.
Från Europa har det inte heller kommit så mycket då Budapest återhämtar sig efter syfilis utbrottet.
En fråga om faq.com?
Är det endast solo scener eller är det två tjejer ibland, är det en del av ett större nätverk förutom de fyra sidor man fick som bonus?
Det jag känner förövrigt har gett mig mest har varit evilangel.com som kommer med rätt schyssta, men jag skulle fortfarande inte rekommendera att pröjsa för det(från min synvinkel, Europeiska tjejer = Rocco(han vill mest visa sig själv. Samt för mycket av Mike Adriano som är så jävla skum.).
Samt dålig sökfunktion.
Annars blir det om man har usenet att regga sig på kleverig.nl (Forum som släpper site)
Annars duger olika tubecrawlers för mig.
www.tblop.com har en bra sammanställning.