Var ute och kollade posten nyss och hade fått ett brev från kronofogden, jag bor fortfarande hemma och är 18år.
Fick reda på att min mamma hade beställt kläder på faktura i mitt namn förra året, runt den 20 December (

) och jag tror att hon inte har betalat den än även fast hon lovade dyrt och heligt att hon skulle göra det.
Jag har själv aldrig köpt någonting efter min 18årsdag utan köper mina saker kontant så det måste vara den fakturan på kläderna.
Min fråga nu:
Har jag hamnat hos kronofogden och fått någon sorts betalningsanmärkning? I brevet stod det något om delgivningskvitto. Har detta gått till inkasso??
Det är väl ingen höjdarstart på livet att börja med en betalningsanmärkning som ligger och gror. Jag har inga pengar att betala fakturan och har redan lånat ut över 4000kr till morsan.
edit: Detta är mitt första brev från kronofogden men det stod "Delgivningskvitto påminnelse" så jag måste ha fått mera brev från dom men morsan har gömt/slängt och jag står ovetandes med något kvitto jag ska signera och skicka in