2014-05-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Vad bra! Då får vi hoppas att lönekontoret "prioriterar" annat än att betala ut deras lön.

Är inte ens adresserad post, tror du någon skulle få sparken för det? Dessutom tror jag alla chefer inofficiellt tycker det är bra att brevbärarna inte delar ut rasist-propaganda. Det är det som är det fina. 98% av alla SD-anhängare kan knappt stava, förenklad ideologi lockar ointelligenta människor. Inte så troligt att nån chef på något stort företag över huvud taget skulle bry sig om SD.
Citera
2014-05-15, 22:12
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabiogrosso
Är inte ens adresserad post, tror du någon skulle få sparken för det? Dessutom tror jag alla chefer inofficiellt tycker det är bra att brevbärarna inte delar ut rasist-propaganda. Det är det som är det fina. 98% av alla SD-anhängare kan knappt stava, förenklad ideologi lockar ointelligenta människor. Inte så troligt att nån chef på något stort företag över huvud taget skulle bry sig om SD.
Du generaliserar väldigt mycket och till och med ljuger, du kanske är en sån där rasist?
Citera
2014-05-15, 22:26
Medlem
Eftersom SD är ett riksdagsparti så SKA brevbäraren, enligt princip, dela ut även SDs valsedlar. Gör han inte det så har han helt enkelt tagit ett subjektivt beslut, vilket gör att han inte är lämpad för sitt jobb, och ska därmed tilldelas varning för att sedan omedelbart avskedas.

Väljarna tar beslut vilka de ska rösta på, INTE brevbäraren.
Citera
2014-05-15, 23:01
Medlem
Citat:
förenklad ideologi lockar ointelligenta människor.

Pratar du om vänsterpartiet nu?
Citera
2014-05-15, 23:09
Medlem
Citat:

Varje brevbärare får ett visst område. När många människor inom ett område ringer in och medelar att man är arg och besviken över att inte har fått sina SD-valsedlar så kan posten lätt se vilken brevbärare man ska skylla på. Då kallas man in på samtal med chefen Nej, chefer vill man ska inte slänga reklam. Kommer det ut att både chefer och resten av anställda slänger vad dom vill så kommer postens förtroende att sjunka till botten och folk kommer inte längre vilja skicka vanliga brev ens. Det finns företag som betalar posten för att dela ut deras reklam. Om posten tar betalt men väljer att slänga reklamen istället så kan du ju gissa på hur betalarna skulle reagera. Men visst, fortsätt du gärna tro att alla chefer är anti-rasister.

Appråpå stavfel så har du själv en del i din text Att ta till Ad Hominem är ett vanligt knep bland vänstertöntar när dom får slut på riktiga argument. "Fru Talman, istället för att debattera om varför invandringen är bra så tycker jag vi alla ska kolla hur dåligt denna Sverigedemokrat stavar."
Citera
2014-05-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Du generaliserar väldigt mycket och till och med ljuger, du kanske är en sån där rasist?

Vet inte vart du vill landa med det där inlägget. Schyffert-ironi? Allmänt obegåvad?
Citera
2014-05-15, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Pratar du om vänsterpartiet nu?

Ja delvis faktiskt. Tror att 30% av deras anhängare endast väljer att utåt stötta V för att få en anledning till att kasta lite flaskor när SD håller tal. Men det surret kan vi ta i en annan tråd.
Citera
2014-05-15, 23:16
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Vet inte vart du vill landa med det där inlägget. Schyffert-ironi? Allmänt obegåvad?
Ditt inlägg med falsk statistik är fullständigt meningslöst. Ungefär lika meningslöst som mitt.
Citera
2014-05-15, 23:27
Medlem
Alla människor som titt som tätt konstant ska trycka ner eller smutskasta SD är tragiska jävla satar. Skäms ni inte? Allvarligt. Jag delar inte SDs politik, jag sympatiserar inte med dem heller, men det jag däremot slår näven i bordet för är den del där var och ett av partierna ska få en chans att prata inför folket, göra reklam och påverka.

Ni människor som anser att det är rätt att riva ner posters, eller att inte dela ut SDs reklamblad, eller att t.o.m. skapa evenemang på facebook där man klart och tydligen bestämmer sig för ett renodlat sabotage för en meningsmotståndare, som dessutom är det 3e största partiet i Sverige är något så fruktansvärt misslyckade.

Ni pratar om demokrati, fri vilja och att allas röster är lika stora? Jag blir bestört när jag ser dagens hycklare, det äcklar mig hur ni konstant talar om den fria viljan, där ni gott och stort pratar om alla människors lika värde. Det som dessutom är mycket slående är hur ni inte tillåter SD att göra sin kampanj på ett värdigt sätt, förstår ni att ni i princip kapar av den fria viljan hos folket och ger Sverige, Svenskarna, folket, en stämpel där ni i grova drag talar om att; Stopp! Nej. Folket klarar inte av att förstå hur horribel SDs politik är, så därför tar vi saken i egna händer och gör det mest odemokratiska man kan göra.

Vad jag menar är helt enkelt följande; Om ni anser att SDs politik är värdelös och rasistisk, borde inte i så fall de flesta Svenskar se detta? Ni tar ner posters och klagar på saker som är rasistiska, men VARFÖR ser inte ALLA det? Ni cp-skadestämplar ju nästan hela Sverige på sättet ni håller på!

Ni ska skämmas, jävla odjur är vad ni är. Ni följer varken etik, principer eller ens vanligt vett, jag hoppas att ni som gör detta tänker om, snarast.
Citera
2014-05-16, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Man ska vara rädd om fisringen. Använder bara treskikts kvalitet papper.
Sdreklam åker direkt i pappersåtervinningen.
Enligt mätningar som har gjorts så är det jämt mellan dom som anser att vi tar in för många, och dom som tycker att vi inte borde minska invandringen. Vore snällt om du kunde länka nåt som pekar på att 91% skulle stämma.

Dumt att riskera jobbet för en sån sak. Men det är ett jävla otyg att skicka röstsedlar, det håller jag med honom om.
Vore kanske idé att sätta en lapp att man endast vill ha opolitisk reklam i brevlådan?
Citera
2014-05-16, 09:56
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowell
Typiskt uttalande från en rasist.

"Alla som inte är rasister är rasister". Nice logik ni rasister kör med.

Ni inom vänstern betraktar alla icke-vita som efterblivna barn. Det är rasistiskt, om något.
Citera
2014-05-16, 13:01
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Enligt mätningar som har gjorts så är det jämt mellan dom som anser att vi tar in för många, och dom som tycker att vi inte borde minska invandringen. Vore snällt om du kunde länka nåt som pekar på att 91% skulle stämma.

Dumt att riskera jobbet för en sån sak. Men det är ett jävla otyg att skicka röstsedlar, det håller jag med honom om.
Vore kanske idé att sätta en lapp att man endast vill ha opolitisk reklam i brevlådan?

Nästan inga som är det minsta insatta anser att vi kan fortsätta ta in så många som vi gör,i princip oavsett vilket parti det rör.
men idioterna i vänstern är självklart högljutt för och de som är tveksamma duckar för frågan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in