• 2
  • 3
2014-03-16, 12:57
Medlem
Lubrixs avatar
Tacoköttfärs, olika grönsaker på och sen en klick creme fraiche
Citera
2014-03-16, 17:39
Medlem
Häll olja på den. Då blir den ännu flottigare, och godare.
Citera
2014-03-16, 18:24
Medlem
MasterBaits avatar
Chiliolja eller tacochips o ost.
Citera
2014-03-16, 18:33
Bannlyst
Ta en mjuk brödbit släng på ketchup och ost så har du billyspizza

Släng på vad du känner för? Korv i bitar, skinka, salami, kalkon, köttbulle, fisk mm
Citera
2014-08-11, 04:42
Medlem
Taurus1979s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
Min diet består till 50% av dessa så jag tänkte vi kunde utbyta lite tips hur man kan göra dem godare.

Brukar köpa lite pepparsalami och lägga på mina, lite cayennpeppar kan också vara gott.

Fler tips?

Jag brukar bara tillsätta lite salt och Srirachasås med vitlök efter smak. Den går för övrigt att köpas här.

Det blir kalas enligt mina preferenser.
Citera
2014-08-11, 15:13
Medlem
Bbobis avatar
Kör pizzan i ugnen
Skär den i fingertjocka skivor tvärs över
Ät ett "finger" i taget och dippa i en burk bea

Lääänge sen jag gjorde så men det var min bakiskur under en period
Citera
2014-08-11, 18:28
Medlem
WD40s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurus1979
Jag brukar bara tillsätta lite salt och Srirachasås med vitlök efter smak. Den går för övrigt att köpas här.

Det blir kalas enligt mina preferenser.

Kör precis samma. Blir klockrent
Citera
2014-08-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malevich
Min diet består till 50% av dessa så jag tänkte vi kunde utbyta lite tips hur man kan göra dem godare.

Brukar köpa lite pepparsalami och lägga på mina, lite cayennpeppar kan också vara gott.

Fler tips?

jag klickar på creme fraiche med paprika/chili smak o brer ut ett lagom tjockt lager.
Citera
2014-08-12, 19:31
Medlem
robomans avatar
Ska halva ditt matintag bestå av Billys tycker jag gott att du kan dippa pizzan i kall bearnaisesås. Chilibea då, om jag får välja.
Citera
2014-08-13, 00:23
Medlem
http://www.kokaihop.se/recept/billys-burgare
Citera
2014-08-13, 00:32
Medlem
Sesam66s avatar
Bäst är att köra den ugnen. Om man måste köra den i micron så klipp av hörnet, inte hela sidan. Låt den gå nästan hela tiden. Vänta 2-3 minuter. Kör sedan ytterligare 1-2 min. Därefter klipp upp hela påsen utan att bränna dig på ångan. Skaka och slajda pizzan ut ur påsen utan att bara brödet kommer ut.
Jag har försökt med det mesta för att försöka göra den godare men har kommit fram till att allt handlar om sidotillbehören. Detta kanske låter jobbigt men är värt det. Riv upp vitkål och ha i kylen. Ha där även färdigblandad italiensk salladsdressing med olja som du vid måltiden blandar. Ha även keso med en stänk aromat på. Detta gör faktiskt en bra måltid...
Jag åt Billys flera år, hade även kontakt med marknadsavdelningen och de lyssnade gärna på lite kritik angående en utav deras pizzasorter och åtgärdade detta.
Citera
2014-08-13, 00:39
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Louisiana hot sauce.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto